در صورتی که موارد گفته شده در ادامه این مقاله را رعایت کنید شما برای منزل خود بهترین خرید فرش ماشینی را از میان محصولات فرش 700 ، 1000 و 1200 شانه تجربه کرده اید.

به گزارش مرور نیوز،، در صورتی که قصد خرید فرش ماشینی را پیدا کرده اید ما در این مقاله قصد داریم شما را در انتخاب و خرید محصولات فرش ماشینی متخصص کنیم.

در صورتی که موارد گفته شده در ادامه این مقاله را رعایت کنید شما برای منزل خود بهترین خرید فرش ماشینی را از میان محصولات فرش 700 ، 1000 و 1200 شانه تجربه کرده اید.

توجه داشته باشید که فرش های 700 ، 1000 و 1200 شانه دارای تنوع و رنگبندی برای بافت می باشند و همچنین در جنس به کار رفته شده برای نخ خاب هم ممکن است متفاوت باشد که در ادامه برای خرید فرش ماشینی باید این موارد را مورد ارزیابی قرار بدهیم.

* خرید فرش ماشینی 700 شانه

در صورتی که قصد خرید فرش 700 شانه را پیدا کرده اید باید بدانید که این فرش به صورت تراکم 2550 بوده و با نخ های خواب متنوعی همچون آکریلیک هیت ست شده ، ورژین و پلی استر به تولید رسیده است.

ارزانترین محصول 700 شانه برای خرید فرش نوع پلی استر می باشد که از کیفیت مناسبی برخوردار نمی باشد و مشاوران ما در یکتا فرش برای خرید نوع ورژین و اکریلیک هیت ست شده را در محصولات فرش 700 شانه به شما پیشنهاد میکنیم. که بازهم فرش آکریلیک بالاترین کیفیت و بهترین پیشنهاد می باشد.

توجه داشته باشید که خرید فرش ماشینی 700 شانه اکریلیک هیت ست شده دارای ویژگی عمر تا 20 سال را دارا هستند و همچنین بدون حساسیت و پرزدهی نیز بوده و در کنار هم قرار گرفتن این ویژگی ها برای شما یک کفپوش مطمئن را آماده خرید کرده است.

در صورتی که به دنبال خرید اینترنتی فرش 700 شانه اصل هستید بهترین انتخاب برای شما سفارش محصولات فرش 700 شانه با نخ اکریلیک هیت ست شده می باشد.

این محصولات را می توانید در فروشگاه اینترنتی یکتا فرش با قیمت کارخانه و تخفیف ویژه خریداری نمایید.

2
خرید فرش ماشینی

ناگفته نماند که فرش های 700 شانه به صورت 8 رنگ و 10 رنگ عرضه شده است که با افزایش تعداد رنگبندی های به کار رفته شده قیمت فرش نیز برای خرید فرش ماشینی افزایش پیدا خواهد کرد.

به این موضوع نیز توجه داشته باشید که فرش های 700 شانه به صورت تبدیلی نیز به بازار عرضه شده است که اصل نبوده و همچنین طرح 700 شانه هم روانه بازار شده است که این فرش 500 شانه است.

پس در صورتی که قصد سفارش و خرید فرش ماشینی 700 شانه را دارید حتما به این موضوع توجه داشته باشید که فرش به صورت 700 شانه ، تراکم 2550 با نخ اکریلیک هیت ست شده باشد و در برابر گرمای اجسام داغ کیفیت خود را از دست ندهد.

* خرید اینترنتی فرش ماشینی 1000 شانه

محصولات فرش 1000 شانه مانند 700 شانه ها آنقدر تنوع ندارند و فقط به صورت 8 رنگ و 10 رنگ روانه بازار شده اند که ناگفته نماند این فرش ها دارای تراکم 3000 هستند.

در صورتی که قصد خرید یک فرش هزار شانه با کیفیت را برای منزل خود داشته باشید ، توجه داشته باشید که این فرش از نخ اکریلیک صددرصد هیت ست شده در آن به کار رفته شده باشد.

همچنین ناگفته نماند که برای قیمت و خرید فرش ماشینی هزار شانه طرح تاثیر گذار نبود و قیمت گذار محصول بر اساس ابعاد آن که می توان 6 ، 9 و 12 متری باشد و همچنین تعداد رنگ که 8 و 10 رنگ است تعیین میشود.

از نقشه های پر فروش فرش های 1000 شانه می توان به افشان و حوض نقرهو هالیدی اشاره داشت.

3

* خرید فرش عروس

شاید از جذابترین و شیرین ترین خرید های فرش خرید فرش عروس می باشد. همیشه خرید فرش عروس از حسایت خاصی برخوردار هست و می بایست هم یک فرش خریده شود که جدید باشد و هم زیبا باشد و هم پرفروش باشد.

جدیدترین فرش عروس و پرفروش ترین فرش سال را می توانید با قیمت کارخانه و با ضمانت نامه کارخانه در فروشگاه آنلاین یکتا فرش مشاهده و خرید نمایید.

از دیگر ویژگی های مهم فرش عروس، رنگ فرش سال می باشد. رنگ هایی که هر چند سالی یه بار بیشتر مورد توجه همگان قرار می گیرد و پرفروش می شود را بهترین گزینه رنگ زمینه برای خرید فرش عروس می باشد. رنگ های روشن مانند رنگ زمینه کرم و رنگ زمینه بژ از ویژگی های مناسبی برای انتخاب برخوردار هستند و محیط را شادابتر و زنده تر نمایش می دهند.

عروس و داماد ها همیشه به دنبال قشنگ ترین فرش سال هستند باید نکته مهم دیگری هم مد نظر داشته باشند و آن کیفیت و نوع فرش مورد نظرشان هست که حتما قبل از خرید از مشاوران ما در یکتا فرش کمک بگیرید. 

* تشخیص اصل بودن فرش از نوع تقلبی

برای انجام خرید فرش ماشینی توجه داشته باشید که باید تشخیص دهید که فرش مورد نظر اصل است یا تقلبی که برای فهمیدن این موضوع می توانید در ادامه همراه ما باشید.

برای اینکه بدانید فرش از جنس نخ اکریلیک هست یا خیر می توانید بر روی آن یک جسم داغ قرار دهید ، در صورتی که کیفیت فرش از بین رفت ، بدون شک فرش ما از جنس نخ اکریلیک هیت ست شده نخواهد بود.

از راه دیگر برای تشخیص اصل بودن فرش این است که ببینید تا چه زمانی پرزدهی فرش ادامه دارد ، در صورتی که بعد از 2 هفته جاروکشیدن پرزدهی فرش متوقف نشود ، خب بدون شک فرش دارای کیفیت لازم نمی باشد. ( البته این موضوع برای بعد از خرید فرش ماشینی است و می توانید فرش را مرجوع کنید ).

از دیگر راه های تشخیص اصل بودن فرش شناسه پشت فرش می باشد که اگر مشخصاتی که فروشنده می گوید با مشخصاتی که نوشته است متفاوت است از این راه نیز می توانید تشخیص دهید.

4
راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی

راهنمای خرید و سفارش فرش

در صورتی که قصد خرید فرش ماشینی را دارید می توانید از دو راه فیزیکی و همچنین اینترنتی اقدام به خرید و سفارش دهی نمایید که در ادامه به ویژگی و معایب هر یک از این دو راه خواهیم پرداخت.

جهت خرید از یکتا فرش هم می توانید به سایت شرکت یکتا فرش مراجعه نمایید و هم به صورت حضوری در نمایشگاه کارخانه و به قیمت کارخانه و با ضمانت نامه خرید نمایید.

در صورتی که برای خرید فرش ماشینی ، خرید فیزیکی دارای اهمیت بالایی برای شما می باشد ، شما باید ساعت های طولانی ای را در ترافیک شهری بمانید و در نهایت به نمایشگاه فرش برسید.

قیمت های مغازه های فرش بسیار بالاتر از فروشگاه های اینترنتی یکتا فرش هست که عرضه کننده مستقیم فرش برای خرید فرش ماشینی از کارخانه می باشند است و همچنین طرح های قرار داده شده دارای تنوع بالایی نخواهد بود و با توجه به زمانی که فروشنده برای شما قرار میدهد به احتمال زیاد مجبور به خرید یکی از طرح های فروشی در فروشگاه میشود.

ولی در صورتی که خرید فرش ماشینی خود را به صورت اینترنتی انجام دهید شما می توانید بدون اینکه در ترافیک های شهری بمانید خیلی راحت طرح های متنوع فروشگاه را مشاهده کرده و طرحی که مورد سلیقه شما می باشد انتخاب و خریداری کنید.

توجه داشته باشید که در فروشگاه اینترنتی یکتا فرش قیمت فرش ماشینی 6 متری، 9 متری ، 12 متری و همگی سایزها که برای محصولات قرار داده شده، مطابق با قیمت عرضه مستقیم از کارخانه بوده و محصول کفپوش فرش ماشینی را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان خریداری کرده اید.

علاوه بر اینکه در فروشگاه اینترنتی ما برای خرید فرش ماشینی طرح های متنوع و زیبایی عرضه شده است ، از این نظر که فرش مورد نظر به صورت اصل نیز می باشد ، خیال شما را راحت خواهد کرد و شما با اطمینان خاطر می توانید از طریق فروشگاه یکتا فرش اقدام به خرید فرش مورد نظرتان نمایید.