شرکت توسعه صنایع بهشهر با ۳۰ شرکت مهم و فعالیت در بیش از ۱۰ صنعت مختلف توانست در راستای منویات رهبری و سال جهش تولید کارنامه ای درخشان از خود نشان دهد.

به گزارش مرور نیوز، این روزها که کشورمان در جبهه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جانانه دفاع میکند نقش بنگاه های مهم اقتصادی مهم تلقی میشود، از ایجاد فضای امن و آرام در محیط های کاری گرفته تا حل و فصل موانع پیش روی کار، شرکت توسعه صنایع بهشهر با مدیدیت محسنی مجد نیز از این موضوعات مستثنی نبوده و نشانه ها حکایت از آینده ای رو به رشد و روشن برای این شرکت مطرح و باسابقه دارد.

در سالی که به "جهش تولید" نامگذاری شده دغدغه ها و خواسته های مهمی از سوی رهبر انقلاب تبیین شد و میطلبد مدیران کشور با بازنگری مجدد توجه بیشتری نسبت به آنها صورت دهند. اما این تمام داستان نبوده و نیست. حضور میهمانی سرزده و ویرانگر به نام کوید۱۹ تمام معادلات را بهم ریخت و مشکلاتی را نه تنها برای ما بلکه برای تمام دنیا بوجود آورد. شرکت توسعه صنایع بهشهر با ۳۰ شرکت مهم و فعالیت در بیش از ۱۰ صنعت مختلف توانست در این مدت در راستای حمایت از تولید و اشتغال همراه با شوق و عشق به کار در مجموعه های کارخانجات بزرگش همچون: پاکسان، گلتاش، مارگارین، ساینا، بهپاک و ... کارنامه ای درخشان از خود نشان دهد.

اگر مولفه هایی همچون نیروی کارآمد، متخصص و کوشا را در نظر داشته باشیم حضور مجید محسنی مجد در مدت زمان تصدی اش بر مدیرعاملی این شرکت نه تنها موجب تقویت این خصائص شده بلکه جهادی فکر کردن و جهادی عمل کردن را نیز شاهد هستیم و امروز در نقطه ای آرام و بدور از حاشیه های مرسوم توانست با برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی عادی سالیانه خود در ۲۲ تیرماه ۱۳۹۹ و تصویب مبلغ 1.567.500 میلیون ریال (به ازای هر سهم 190 ریال)، سود بین سهامدارانش تقسیم کند و محسنی مجد نیز خود را امانت دار آنها در این مجموعه معرفی کند.

امانتی که محسنی مجد از آن یاد کرده نباید با دیگر امانت هایی که دست مسئولان هست فرق کند و در مواردی هم کاملا شبیه هم هستند، امانتی به نام " اعتماد ".

در بررسی اخبار این مجموعه شاهد هستیم که این مدیر جوان همواره از شرکت های تابعه خود خواسته است توکل بر خدا، کار تیمی، مسئولیت پذیری و انجام درست کار درست را در کنار تخصص و تعهد سرلوحه کار خود قرار دهند و همواره این نکته مهم را مد نظر داشته باشند که توفیق خدمت برای مردم موهبتی است که پروردگار متعال امروز به دست ما سپرده است.

مجید محسنی مجد، عملکرد مثبت و سود دهی برای ذینفعان را از شاخصه های مهم مدیریت می داند و در جلسات متعدد با مدیران بهشر تاکید دارد: انتظاری که از همه مدیران دارم و خود نیز به آن اعتقاد دارم این است که شایسته سالاری، جدیت در کار، هم فکری و هم افزایی را از ارکان مدیریت خود قرار دهند. زیرا آنچه که کشور در حال حاضر بیش از پیش به آن نیاز دارد و مقام معظم رهبری (مدظله) نیز بارها بر روی آن تاکید داشته اند کار جهادی است و آن هم به این معنا که جهادی باشید و جهادی عمل کنید و فرصت خدمت و کار را از دست ندهید و انشاالله بتوانیم بهشهر را به هدف و ماموریت اصلی خودش برسانیم.

بولتن نیوز ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه خادمین ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، و سربلندی آنها در کار و تلاش شبانه روزیشان، امید دارد در سالی که هر چند سخت و دشوار آغاز شد اما با همت بلند مدیران و مسئولان در تحقق شعار سال و پشت سر گذاشتن محدودیت نا بحق و ظالمه شاهد دستاوردهای ارزنده بیشتری باشیم.