همزمان با دهه اول محرم ماه قیام ، ماه پیروزی خون بر شمشیر و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدلله الحسین (ع) و72 یار با وفایش مراسم عزاداری و جلسات قرائت زیارت عاشورا در نقاط مختلف ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، همزمان با دهه اول محرم ماه قیام ، ماه پیروزی خون بر شمشیر  و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت  ابا عبدلله الحسین (ع)  و72 یار با وفایش  مراسم عزاداری  و جلسات قرائت زیارت عاشورا در  نقاط مختلف ذوب آهن اصفهان برگزار شد. در ادامه این برنامه ها در روز چهارشنبه  5 شهریورماه مصادف با روز 6 محرم  جمعی از کارکنان و عزاداران حسینی  همراه با هیئت  مذهبی  ، فرهنگی   و هنری حضرت علی اصغر (ع) فلاورجان و هیئت مذهبی شاهزاده (قاسم ع)  جوزدان از محل  ساختمان کوره بلند تا بنای یادمان شهدای گمنام شرکت به عزاداری پرداختند . در این مراسم عزاداری که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان  و رعایت موارد بهداشتی  توسط حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ، روابط عمومی و همکاری سایر قسمت های کارخانه برنامه ریزی و ساماندهی شده بود هیئات مذکور در مسیر گفته شده با طبل و دهل  و دمادم و سنج و دیگر آهنگ ها نواهای حزن انگیزعزا ی  حسینی را در سطح شرکت طنین انداز کردند.

 برنامه های این مراسم در محل یادمان شهدای گمنام با اجرای  آهنگ و مارش نظامی توسط هیئت حضرت علی اصغر (ع) فلاورجان به احترام این شهیدان وسایر شهدای عزیزانقلاب و اسلام  و بعد از قرائت بخشی از زیارت عاشورا و قرائت فاتحه بر شهیدان گمنام  به اتمام رسید . اجرای برنامه های هیئات مذکور در ساعت 13 و نیم تا 14 بعد از ظهر نیز در محل ترمینال ازآدگان برنامه ریزی شده بود.