اختتامیه اولین دوره مسابقه مهارت جوشکاری در ذوب آهن اصفهان، 6 مهرماه در دفتر مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت برگزار شد و نفرات برگزیده و برندگان این مسابقه، هدایای خود را دریافت کردند.

به گزارش مرور نیوز، بهرام امینی، مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی در این جلسه با تشریح  اهداف اولین دوره مسابقه مهارت جوشکاری در سطح شرکت که با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزارشد، گفت: این مسابقه با توجه به نقش اساسی و کاربردی تخصص و مهارت جوشکاری در صنعت و جایگاه ویژه آن در ذوب آهن اصفهان ، با مساعدت مدیر عامل شرکت و با هدف حفظ دانش موجود، شناسایی جوشکاران موفق و برتر شرکت، تقویت آموزشی و بهره برداری  از توان بالقوه فنی آن ها در آموزش و به روز رسانی مهارت و توان دیگر جوشکاران برگزارشد.

وی با بیان این که در این دوره  32 نفر از همکاران جوشکار مشارکت داشتند، افزود: آزمون تئوری این مسابقه در روز 24 وآزمون عملی آن در روز 25 تیر ماه سال جاری  برگزار شد و سرانجام با داوری  اساتید سازمان فنی حرفه ای استان اصفهان 3 نفر از همکاران به شرح زیر برگزیده و معرفی شدند: نفر اول، مهدی گرجی شاغل در مدیریت تولید و توزیع برق ، نفر دوم محمد رضا گرجی شاغل در مدیریت آبرسانی و نفر سوم خلیل سلیمیان شاغل در فولادسازی.

مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت با از معاونت بهره برداری و دیگر مدیریت ها در برگزاری مسابقه مذکور و استقبال همکاران و مشارکت آن ها ، از نفرات برگزیده درخواست نمود که به عنوان سفیران آموزش شرکت در انتقال مهارت خود به دیگر کارکنان، شرکت کرده  و پاسخگوی نیاز های فنی کارخانه باشند.

 وی تصریح کرد: این مسابقات در سایر رشته های فنی و شغلی دیگر نیز برگزار خواهد شد و انتظار می رود که همکاران با استقبال بیشتری در آن شرکت کنند. در جلسه اختتامیه مذکور 3 نفر برگزیده این مسابقه ضمن تشکر از برگزارکنندگان مسابقه و طرح مسایل شغل جوشکاری  در ذوب آهن و همچنین  بیان خواسته های شان  آمادگی خود را برای انجام بهتر وظایف محوله اعلام کردند. در پایان لوح تقدیر و جوایز نقدی نفرات برتر به آن ها اهدا شد.