معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: شرکت‌های بزرگ معدنی در تمام جهان، در برنامه یک دهه آینده یعنی تا سال 2030، باید بتوانند ضمن ارتقای تکنولوژی موجود، سیاست جذب سرمایه انسانی جدید را مطابق با آن تکنولوژی تبیین کنند. تحقق این هدف تاثیر بسزایی بر جایگاه شرکت‌های معدنی خواهد داشت. بنابراین تعاملات بین‌المللی در این زمینه یکی دیگر از مسائل مهم در دهه آینده است که شرکت گل‌گهر هم بر آن تاکید ویژه‌‌ای دارد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ، مجید علیدادی اظهار داشت: تعامل با دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور یکی از رویکردهایی است که توسعه منابع انسانی متخصص و جذب نخبگان را در مجموعه امکان‌پذیر می‌کند. واحدهای تحقیقات و فناوری دانشگاه‌ها می‌توانند نقشی مهم و کاربردی در تسهیل و تسریع توسعه سرمایه انسانی شرکت‌های معدنی طی یک دهه آینده ایفا کنند. 

وی افزود: از نگاه مجموعه گل‌گهر، نیروی انسانی، یک سرمایه گران‌مایه است که ارزش آن با هر نوع ذخیره پولی و مانند آن قابل جبران نیست. بنابراین توسعه نیروی انسانی در گل‌گهر فرصت‌هایی را به‌وجود می‌آورد که بیش از پیش منجر به ارتقای جایگاه این شرکت می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر خاطرنشان کرد: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، به عنوان یک شرکت پیشرو، از چندی پیش مراحل هوشمندسازی معادن و سایر واحدهای معدنی خود را آغاز کرده است و بی‌تردید تا سال ۲۰۳۰ شاهد تحولات عظیمی در مجموعه خواهیم بود.

علیدادی در پایان تصریح کرد: با وجود پیش‌بینی تغییرات عمده در ساختار کنونی سرمایه انسانی طی دهه آینده، گل‌گهر هیچ نوع سیاستی برای تعدیل نیروی انسانی در جریان این تغییرات ندارد. حتی با در نظر گرفتن شرایط موجود و به ‌منظور ارتقای بهره‌وری در شرکت، نیروهایی با مهارت کافی جذب شرکت خواهند شد.