مجتبی حمیدیان به عنوان فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی برگزیده و معرفی شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، صبح  امروز همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مراسم معارفه مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) با حضور فرماندار شهرستان بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، جمعی از مدیران ، معاونین و اعضای پایگاه نبی اکرم در هتل نیکان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ نصیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در مسیر خدمت به مردم گام بر می دارد و ما باید این کانون مردمی را تقویت کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جامعه کارگری اظهار داشت: از نگاه ایشان، شان کارگر در جامعه علاوه بر شان الهی و معنوی آن، به استقلال یک کشور هم وابسته است.هیچ کشوری با بیکاری و تن پروری به استقلال نمی رسد و نمی تواند در جهان جایگاهی برای خود کسب کند. جامعه کارگری ما در امتحان بزرگ ۸ سال دفاع مقدس نشان داد که علاوه بر وجدان ملی وجدان دینی نیز دارد.

نصیری با بیان اینکه در بحث استقلال اقتصادی نیز بیشترین نقش را کارگران دارند افزود: بحث بسیج کارگری از مباحث مهمی است که ما در شهرستان بافق آن را دنبال می کنیم.

وی تصریح کرد: پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان یکی از پایگاههای پرجمعیت ما می تواند نقش به سزایی در پیشبرد برنامه های بسیج داشته باشد بنابراین از آقای حمیدیان و تیم همراهشان انتظار داریم که در پیشبرد برنامه های بسیج که شامل بحث های تربیتی، مقاومتی، جهادی، امنیتی و ... می شود یاری رسان ما باشند.

سرهنگ نصیری در ادامه به حلقه صالحین اشاره ای کرد و گفت: موضوع حلقه صالحین در مباحث مختلفی نظیر بالا بردن روحیه کار، بهره وری و ... می تواند اثرگذار باشد بنابراین خواهشم این است که این موضوع به طور جد پیگیری و ساماندهی شود.

وی با تاکید بر اینکه توقع داریم در تامین نیرو برای برپایی گردان کارگری نیز فعالیت های لازم انجام شود اظهار کرد: پایگاه نبی اکرم(ص) در مباحث فرهنگی هم باید فعال تر از پیش ظاهر شود.

فرمانده سپاه بافق در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل چند گروه جهادی تخصصی نیز از جمله مواردی است که انتظار داریم پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن آن را محقق کند تا به یاری خدا از توانایی و خدمات این گروههای جهادی برای پیشبرد اهداف سازندگی در شهرستان، استان و کشور بهره ببریم.