در آستانه فصل بازگشایی مدارس همچون سال های گذشته، شرکت تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن اصفهان در راستای حمایت از کلیه کارکنان شرکت ، سهامداران و بازنشستگان نمایشگاه لوازم التحریر را با حمایت های مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و با همکاری مدیریت روابط عمومی شرکت، بیست و یکم شهریور ماه طی آیین ویژه ای با حضور تنی چند از مسئولین شرکت افتتاح نمود که تا هشتم مهرماه برپا می باشد .

به گزارش مرور نیوز، ناصر قلی حبیبی مدیر عامل شرکت تعاونی مصرف کارکنان ذوب آهن اصفهان گفت : نمایشگاه لوازم التحریر امسال در دو محل شرکت تعاونی مصرف و ساختمان متالورژی جهت رفاه حال پرسنل و سهامداران برپاشده است و بحمدا... شاهد حضور پرشور طیف های مختلف همکاران هستیم.

وی افزود : کلیه محصولات متنوع فرهنگی شامل کتب، لوازم التحریر، انواع نوشت افزار و ... با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته با کیفیت عالی و شایسته عزیزان بازدید کننده تهیه شده و در اختیار این عزیزان قرار داده شده است و طی برنامه ریزی صورت گرفته روز پنج شنبه و جمعه به غیر از تاسوعا و عاشورا همکاران می توانند به اتفاق خانواده خویش از محل نمایشگاه بازدید نمایند.

مدیرعامل شرکت تعاونی مصرف ادامه داد : با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان از طریق کارت تعاون ویژه سهامداران شرکت تعاونی برای خرید از نمایشگاه مذکور در نظر گرفته شده است و در صورت خرید بیش از مبلغ مذکور تا سقف 400 هزار تومان نیز از حقوق سهامدار طی چهار  قسط کسر می گردد.

ناصر قلی حبیبی در پایان از حمایت های مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت ، مهندس بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت ، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی و سایر دست اندرکاران این نمایشگاه تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است نمایشگاه مذکور تا تاریخ هشتم مهرماه از ساعت 8 صبح الی 18 عصر پذیرای همکاران عزیز و خانواده های گرامی آنها می باشد.