نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: تولید ریل در داخل منطقه صرفاً توسط ذوب آهن انجام می گیرد و این یک افتخار برای کشور است .

به گزارش مرور نیوز، آیت ا... سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان چهارشنبه 21 آذرماه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان ، از خط تولید و پروژه های این شرکت بازدید نمود و در همایش راهبردی ذوب آهن نیز حضور یافته و سخنرانی کرد .

وی در این همایش ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت عبدالعظیم حسنی طی سخنانی با اشاره به کاهش مشکلات ذوب آهن و حرکت رو به پیشرفت این شرکت گفت : کسانی که در صنعت ملی ذوب آهن و محیط سخت آن تلاش می کنند نیاز است خدمات آنها مورد توجه قرار گیرد.این صنعت بزرگ به صورت مستقیم و غیر مستقیم با صنایع مختلف کشور در ارتباط است و تاثیر این صنعت بر آنها بسیار چشمگیر است .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تصریح کرد : کارکنان ذوب آهن با تلاش خالصانه خود قدم های بزرگی را برداشتند و نیاز است این اقدامات ارزشمند برای جامعه اسلامی استمرار یابد.

وی خاطر نشان کرد : در دوران نمایندگی مجلس نیز از ذوب آهن بازدید داشتم و خوشحالم که با وجود هم سختی ها ، همیشه این صنعت یک گام به جلو برداشته است. امروز نیز تولید محصول ریل در ذوب آهن اصفهان یک اقدام بسیار ارزشمند است که دستاورد مهمی محسوب می شود . از مسئولین خواستم علامت ایران نیز به نحوی بر روی این محصول داخلی که به همت سخت کوشان ذوب آهن تولید شده است ، حک شود.

 آیت ا... طباطبایی نژاد ادامه داد : تولید ریل در داخل منطقه صرفاً توسط ذوب آهن انجام می گیرد و این یک افتخار برای کشور است . در این پروژه کار بسیار بزرگی انجام شده و قطعاً واردات این محصول از خارج کشور قطع می شود .

وی اضافه کرد : تحریم ها و چالش هایی که دشمنان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمودند همچون گذشته سبب شده است ، کشور عزیزمان در زمینه های مختلف یکی پس از دیگری رشد و ترقی را در زمینه های مختلف عملیاتی نماید.  

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان بیان کرد : در قرآن آمده است پس از هر سختی آسایشی وجود دارد. ایرانیان نیز با سرلوحه قرار دادن کلام وحی پیشرفت های خوبی را در مقابل اقدامات ظالمانه دشمن به منصه ظهور رساندند.

وی اظهار داشت : یکی از معدود کشورهایی که زیر بار استکبار نرفته و با استقلال کامل عمل می کند ایران است در حالیکه برخی کشورهای عربی کاملاً تحت سیطره آمریکا هستند و حتی توان دفاع از مظلومین فلسطین را هم ندارند . این استقلال ارزشمند است و تلاشگران صنعت کشور با همت خود ، این استقلال را تقویت می کنند.