مِی بی غَش برنامه‌ای با موضوع حافظ شناسی و با محتوای عرفانی، هنری و ادبی هم از بامداد شنبه هر شب ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز،  شبکه شما  با حلول ماه ربیع الاول، برنامه‌های گوناگون زنده، ترکیبی و نمایشی برای پخش در نظر گرفته است.

بر این اساس مجموعه «ناخونک» با محوریت شهرنشینی، فضای مجازی، خانواده و ... هر شب حوالی ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود، تکرار این مجموعه روز بعد ساعت ۱۶:۳۰ پخش می شود.

«مِی بی غَش» برنامه‌ای با موضوع حافظ شناسی و با محتوای عرفانی، هنری و ادبی هم از بامداد شنبه هر شب ساعت ۲۴ پخش خواهد شد که کاری است از صدا و سیمای مرکز فارس است.

این مرکز همچنین مجموعه «گمپ گلا» را نیز ویژه گروه سنی کودک و نوجوان برای پخش از شبکه شما تدارک دیده است که هر روز ساعت ۱۵:۴۵ روی آنتن می‌رود. تربیت اسلامی، سبک زندگی، شهرنشینی، مدرسه، فضای مجازی و مطالعه از جمله موضوعات این برنامه هستند که با حضور شخصیت «بی بی نارنج» و ۲ نوه اش و همچنین چهار عروسک تولید می شود.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت هم برنامه‌های گوناگونی در حال تولید است که از آن جمله می‌توان به «اینجا ایران» کاری از صدا و سیمای مرکز گلستان اشاره کرد؛ این برنامه با محور  گردشگری و رونق صنعت توریسم تولید می شود و قرار است هر شب ساعت ۲۲ پخش شود.

«چمدون» برنامه ای با موضوع گردشگری و سفر و با حضور محمدرضا خسروی نیز هر شب ساعت ۲۱ از شبکه شما پخش می‌شود.