تهیه کننده فصل جدید برنامه شتاب گفت: پخش فصل دوم این برنامه تلویزیونی از امشب ۱۷ آذرماه در شبکه چهار سیما آغاز می شود.

به گزارش مرور نیوز، سیدطاهر سیاح، تهیه کننده فصل جدید برنامه شتاب که قرار است از شبکه  چهار سیما پخش شود، اظهار کرد: پخش فصل دوم از سری جدید برنامه تلویزیونی «شتاب» از امشب ۱۷ آذرماه در شبکه چهار سیما آغاز می شود.

وی افزود: این برنامه که در ۳۵ قسمت ۱۲ دقیقه‌ای در ستاد رسانه‌ای رونق تولید تهیه شده است و از یکشنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

سیاح گفت: در هر قسمت از برنامه «شتاب» یک تیم از شرکت‌های نوپای فعال درصدی از سهام کسب‌وکار خود را در مقابل مبلغی پول به سه نفر متخصص سرمایه‌گذاری خطرپذیر پیشنهاد می‌دهد. داوران و متخصصان سرمایه‌گذاری حاضر در برنامه در پایان هر قسمت پس از سؤال و جواب با کارآفرین، اعلام خواهند کرد که آن کسب و کار با مبلغ ارائه شده، قابلیت سرمایه‌گذاری دارد یا خیر.

تهیه کننده «شتاب» افزود: در ادامه هرکدام از بینندگان برنامه می‌توانند با مراجعه به وبسایت برنامه به آدرس shetabshow.ir مستقیماً با کارآفرین حاضر در برنامه ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: ۲۱ داور در فصل جدید «شتاب» که همگی از مدیران شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد و نوآوری و اشخاص برجسته صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور هستند حضور دارند.

سیاح درخصوص اهداف تولید این برنامه گفت: اصلاح فرهنگ سرمایه گذاری و آموزش به شرکت های نوپا برای اینکه بدانند با سرمایه گذاران چگونه وارد گفتگو شوند از جمله اهدافی است که این برنامه آن را دنبال می کند.

سیدطاهر سیاح و مسعود طالبی به صورت مشترک تهیه‌کنندگی برنامه «شتاب» را به عهده دارند که قرار است از امشب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه چهار سیما پخش شود.