برنامه به خانه بر می‌گردیم امروز جمعه قرار است ارتباط زنده و تصویری با سیمای سمنان برقرار کند.

به گزارش مرور نیوز، ویژه‌برنامه به خانه بر می‌گردیم  امروز جمعه ۶ دی ماه قرار است ارتباط زنده و تصویری با سیمای سمنان برقرار کند.

در این ویژه برنامه دو ارتباط زنده تصویری با سیمای سمنان برقرار می‌شود و فرهنگ، آداب و رسوم، صنایع دستی و دیگر مسائل مرتبط با این استان معرفی می شود.

در بخش دیگر برنامه «به خانه بر می‌گردیم» ویژه صبح جمعه‌ها، تهیه‌کننده امیرحسن خواجوی و مجری اسماعیل باستانی برنامه «نسیم حیات» به‌عنوان مهمان در استودیوی این برنامه حضور دارند.

مخاطبان برنامه برای حضور در این برنامه، ابتدا باید به سایت شبکه پنج سیما به نشانی tv۵.ir مراجعه کرده و روی برنامه «به خانه بر می گردیم» کیلیک کرده و فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

در این برنامه با استفاده از ظرفیت سیمای استانهای سراسر کشور سعی می شود، ارتباطاتی با این مراکز برقرار شود تا مخاطبان با آداب و رسوم، صنایع دستی، هنرمندان و... هر استان آشنا شوند.

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» ویژه کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و اجرای حسین مولایی و زینب پورابراهیم جمعه هر هفته و همچنین  اعیاد مذهبی و ملی با حضور خانواده‌ها اعم از پدر و مادر و والدین به همراه پدربزرگ و مادربزرگ در یک جمع صمیمی ساعت ۱۰:۳۰ صبح روی آنتن می‌رود.