برترین قاری با رای مردم در جشنواره ملی فجر تلاوت با حضور جمع کثیری از اساتید و قاریان ، مسوولین و کارشناسان معرفی می گردد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از مرکز روابط عمومی جشنواره ملی ؛ حمید رضا نقاشیان ریاست برگزاری جشنواره ملی تلاوت های مجلسی و   جشنواره فجر تلاوت   در مراسم افتتاحیه مرحله کشوری مسابقات ،  ضمن اعلام خبر فوق افزود : امروزه در برخی از جوامع، انس با امور دنیوی بر انس با قرآن مقدم شده است. در جامعه دینی ما نیز در سایه عنایات حضرت حق و با تلاش و زحمات امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) ، مسوولین دلسوز نظام و نیز اساتید و خادمین قرآن کریم، بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، شاهد رشد روز افزون فعالیت‌های قرآنی هستیم.

نقاشیان اظهار داشت:  میان وضعیت فعلی و آنچه مطلوب جامعه اسلامی است، تفاوت بسیار است وگرچه انس با قرآن کریم مراحل مختلفی از جمله: نگاه، شنیدن، روخوانی، قرائت، ترتیل، تلاوت، درس (مراجعه مکرر)، حفظ، تدبر، تفکر، تمسک، فهم و عمل دارد ، اما مرحله نهایی و اصلی انس، عمل کردن به دستورات آن امانت مقدس الهی و پیاده نمودن در جامعه می‌باشد که برگزارکنندگان این مراسم با تمام توان درصدد هستند تا کلام قرآن و منویات رهبری محقق گردد.

یادآور می شود:  چهاردهمین جشنواره تلاوت مجلسی و  چهارمین جشنواره ملی فجر تلاوت    ، با رویکرد انتخاب برترین قاری مجلسی کشور در سال 1398، با رای  و انتخاب مردم در تاریخ 20 دی ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار خواهد شد و این دوره از جشنواره تلاوت‌های مجلسی و جشنواره ملی فجر تلاوت از سفرا و نمایندگان 15 کشور منطقه دعوت به عمل آمده است و مقرر گردید تا از کشورهایی که در گسترش فرهنگ انس با قرآن نقش پررنگ تر و موثری داشتند تجلیل ویژه به عمل آید.