برنامه میدان بهارستان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

به گزارش مرور نیوز،  برنامه میدان بهارستان که یک برنامه گفتگو محور است و قرار است کارشناسان و متخصصانی خبره در حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ، اقتصاد، آموزش، امنیت، سیاست نقطه نظرات و تجربیات خود را در خصوص راهکارهایی که مجلس می‌تواند با استفاده از آنها در قانونگذاری و نظارت عملکردی ویژه داشته باشد؛ به بحث و گفتگو بپردازند.

بر این اساس در این برنامه افراد با توجه به تجربیاتی که در نهادهای مختلف به دست آورده‌اند در راستای مرتفع شدن مشکلات و تسهیل مسیر پیش‌رو به بحث و گفتگو می‌پردازند.

کارشناسان غالبا مدیران سازمان‌ها، نهادها یا بازنشستگان و پیشکسوتان هر حوزه هستند که با توجه به مجرب بودن هر یک در حوزه فعالیت‌شان به این برنامه دعوت شده‌اند. بررسی تاریخچه ۱۰ دوره گذشته مجلس، مناظره خیابانی با حضور شهروندان پیرامون انتخابات از دیگر بخش‌های این برنامه است.

نخستین قسمت این برنامه با نگاهی به مساله نشر و با حضور میثم نیلی؛ مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی به مسائل درگیر در حوزه کتاب و نشر کشور می‌پردازد.

«میدان بهارستان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای محمد سلوکی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.