برنامه رادیکال سه قرار است از نگاه دانشجویان و در گفت‌وگو با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی انتخابات مجلس را بررسی کند.

به گزارش مرور نیوز،  برنامه رادیکال سه از امشب قرار است در یک ویژه برنامه ۶ قسمتی به سراغ انتخابات مجلس شورای اسلامی برود تا از نگاه دانشجویان و در گفت‌وگو با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بررسی این موضوع مهم بپردازد.

در این ۶ قسمت قرار است موضوعاتی همچون شکل گیری گروه‌ها بر اساس ایده حکمرانی به جای لیست بندی‌های جناحی سیاسی؛ ایرادهای مجلس گذشته؛ اولویت‌های مجلس آینده؛ مسئله عدالت در مجلس آینده و ... در گفت‌وگو با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.

در اولین قسمت از این ویژه برنامه محمدرضا محمدی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور حضور پیدا کرده است.

برنامه «رادیکال سه» این سری سعی کرده تا با نگاهی دانشجویی و دقیق عملکرد و تاثیرگذاری شخصیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه ایران را به آرمان‌های استقلال؛ آزادی؛ عدالت و پیشرفت مورد بررسی قرار می‌دهد.

اولین قسمت از این ویژه برنامه امشب (چهارشنبه، ۲۳ بهمن ماه) ساعت ۱۹:۳۰ از آنتن شبکه سوم سیما پخش خواهد شد و ۵ قسمت دیگر آن نیز هر روز در همین ساعت به روی آنتن شبکه ۳ می‌رود. علی زندیه، کارگردانی و میکائیل دیانی تهیه‌کنندگی سری جدید «رادیکال سه» را برعهده دارند.