آثار کوین کاستنر این هفته از شبکه نمایش پخش می شود.

به گزارش مرور نیوز، در بخش صحنه گران این هفته شبکه نمایش   آثار کوین کاستنر بازیگر و کارگردان مرور می شود.

کوین کاستنر پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، مشاغل مختلفی را امتحان کرد تا این‌که فعالیت‌اش را در زمینه بازیگری با تئاتر آغاز کرد و پس از چندی حضور در صحنه، در سال ۱۹۸۰ وارد عرصه سینما شد.

اما فیلمی که کاستنر را به سطح اول بازیگری رساند، «تسخیرناپذیران» (۱۹۸۷) به‌کارگردانی برایان دی‌پالما بود که او را با رابرت دنیرو، شان کانری و اندی گارسیا همبازی کرد و منتقدان نیز از بازی او در این فیلم تمجید کردند. او سه سال بعد با کارگردانی، تهیه‌کنندگی و بازی در «رقصنده با گرگ» به نقطه‌ی اوج باورنکردنی دوران حرفه‌ای‌اش رسید.

این فیلم در مراسم اسکار سال ۱۹۹۰ موفقیتی عظیم بدست آورده و خودِ کاستنر هم توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی را تصاحب کند و در بخش بازیگری نیز نامزد دریافت اسکار شود.

کاستنر در سال‌های بعد در آثار موفقی از جمله «JFK» و «بادیگارد» به ایفای نقش پرداخت و توانست جایگاه خود را در دنیای بازیگری تثبیت کند.

فیلم‌های محافظ، روز یارگیری، رقصنده با گرگ، دنیای کامل، تسخیر ناپذیران، مک فارلند و مجرم آثاری هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه ۳اسفند ماه تا جمعه ۹اسفند ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شده و در ساعت ۰۳:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شوند.