در روز دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹ همراه با فیلم‌های سینمایی در تلویزیون همراه باشید.

به گزارش مرور نیوز، شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، نمایش، امید، کودک، افق، جام جم و شما با فیلم‌های سینمایی جدید از سینمای ایران و جهان و فیلم‌های آرشیوی در ایام نوروز، همراه بینندگان خواهند بود.

*** شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «رفقای خوب» به کارگردانی «مجید قاری زاده» دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۱۱ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این فیلم داستان زندگی یک بازیگر پیشکسوت به نام حسین عطاری را روایت می‌کند که سال هاست جلوی دوربین نرفته است و حالا که بناست مراسم تجلیلی برایش برگزار شود، هم هیچ‌کس از محل زندگیش خبر ندارد. اینجاست که رفقای قدیمی این بازیگر که آن‌ها نیز مدت‌ها است به دنبالش هستند درصدد برمی‌آیند تا با کمک نوه اش، او را پیدا کنند.

این فیلم طنز در سال ۱۳۹۴ تولید شده است و بازیگرانی از جمله جمشید مشایخی، محمد کاسبی، داریوش اسدزادهّ عنایت بخشی، و نعیمه نظام دوست در آن ایفای نقش کرده اند.

*** شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «آقای تشویق» به کارگردانی «دیتو مونتیِل» دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۱:۳۰ بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آماندا سِیفرید، اِد هِلمز و لی رِمینی خواهیم دید: ادی کمبل در برنامه تلویزیونی شرکت می‌کند و برای شرکت در این برنامه‌ها پول می‌گیرد. تا اینکه توجه یکی از برنامه‌های طنز به سوی او جلب می‌شود و این باعث بر هم خوردن زندگی ادی می‌شود. ادی که عاشق دختری به نام جودی بوده است به خاطر این برنامه جودی را از دست می‌دهد، ولی دوباره با جودی دیدار می‌کند.

************************************

فیلم سینمایی «شهر موش ها» به کارگردانی «مرضیه برومند و محمدعلی طالبی» دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: بچه‌های مدرسه و آقا معلم در مدرسه درس می‌خوانند. هر بچه موشی شخصیت خاص خود را دارد. ناگهان خبر می‌رسد که گربه قصد حمله را دارد و پدر و مادر‌های موش‌ها و بچه موش‌ها می‌خواهند فرار کنند، ولی برای گول زدن گربه به دو دسته تقسیم می‌شوند. پدر و مادر‌ها از کوه و بچه‌ها از پایین تپه حرکت می‌کنند، ولی گربه به دنبال بچه موش‌ها آمده و در راه خطرات زیادی برای آن‌ها پیش می‌آید که با تدبیر آقا معلم و از خود گذشتگی بچه موش‌ها برطرف می‌گردد و سرانجام همگی به شهر موش‌ها رسیده و از خطر حمله گربه، نجات پیدا می‌کنند.

************************************

فیلم سینمایی «سر پر از عسل» به کارگردانی «تیل اسویگر» دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۱۷ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این فیلم با بازی کلیر فورلانی، امیلی مورتیمر و گرتا اسکچ درباره آمادئوس دامپزشکی بازنشسته است که پس از مرگ همسرش مارگارت، پسرش نیک متوجه حواس پرتی او شده و آمادئوس را با خود به خانه اش می‌برد. سارا، همسر نیک، نمی‌تواند با کار‌های آمادئوس کنار بیاید و مدام با آمادئوس دعوا دارد و این دعوا‌ها باعث می‌شود که نیک تصمیم بگیرد آمادئوس را به آسایشگاه ببرد. تیلدا، نوه امادئوس که دختر بچه‌ای دبستانی است از دکتر خود شنیده که شادی باعث بهبود آلزایمر می‌شود به همین دلیل تصمیم می‌گیرد پدربزرگش را به ونیز که سال‌ها پیش برای ماه عسل رفته، ببرد و.

*** شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «سیمبا» به کارگردانی «روهیت شتی» دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی رانویر سینگ، سارا علی‌خان، سنو سود و اجی دیوگن آمده است: سیمبا افسر جوانی است که رئیس یک پاسگاه پلیس است و با گرفتن رشوه چشمش را بر روی برخی جرائم می‌بندد. در محدوده او یک تبهکار در پشت پرده یک کلوپ شبانه مواد مخدر تولید و توزیع می‌کند که سیمبا با گرفن رشوه چشمش را بر روی آن بسته است. یک روز یکی از کودکانی که به عنوان توزیع کننده برای آن‌ها کار می‌کند موضوع را به یک ممدکار زن که آشنای سیمباست گفته و مددکار با پسرک به محل رفته و شروع به فیلمبرداری می‌کند. آن‌ها در وسط فیلم برداری دستگیر می‌شوند، ولی مددکار پسرک را با دوربین فراری داده، ولی خود او مورد ضرب و جرح دو نفر از تبهکاران قرار می‌گیرد. فردای آن روز سیمبا به وسیله پسرک متوجه شده و با تعمیر گوشی فیلم را دیده و ...

*** شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «شهر دروغ ها» به کارگردانی «برد فورمن» محصول ۲۰۱۸ انگلستان، آمریکا، دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم جنایی، پلیسی با بازی جانی دپ و فورست ویتاکر آمده است: بیست سال پیش در لس آنجلس دو خواننده سیاه پوست، معروف به بیگی و توپک شکور با اندکی فاصله به قتل می‌رسند. راسل پول مامور این پرونده هر چقدر جلوتر می‌رود متوجه می‌شود مدارک و شواهد توسط پلیس‌های فاسد لس آنجلس از بین رفته اند. او در می‌یابد پلیس‌ها در روز‌های استراحت خود برای گروه‌های خلاف و کازینو‌ها به عنوان مامور حفاظت کار می‌کنند و این قتل‌ها با نظارت و یا در شیفت کاری آن‌ها انجام شده و به همین دلیل به راحتی مدارک و شواهد را پاک کرده اند. از طرفی روسای پلیس لس آنجلس هم علاقه‌ای ندارند این مسائل مطرح شوند بنابراین پرونده را از راسل می‌گیرند...

*** شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «خشم» به کارگردانی «لی ون کیت» دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی لی بینه، فام آنه کوا و ورونیکا نگو می‌بینیم:‌های فونگ، زنی رزمی کار است که از طریق شرخری زندگی می‌گذراند. دخترش در مدرسه به دلیل شغل تبهکارانه مادرش مورد شماتت قرار می‌گیرد. های، سال‌ها پیش به خاطر ازدواج با یک خلافکار از خانه پدری بیرون رانده شده و زمانی که دخترش را باردار بوده شوهرش فوت است و مجبور بوده به تنهایی مای (دخترش) را بزرگ کند. یک روز که با مای در بازار است، مای توسط افرادی مرموز ربوده می‌شود.‌های با تکیه بر توانایی‌های رزمی اش که از پدرش یاد گرفته تلاش فراوانی می‌کند که دخترش را از چنگ آدم ربایان نجات دهد، اما موفق نمی‌شود. او مجبور می‌شود از روستایی که در آن زندگی می‌کند به پایتخت برود تا ردی از فرزندش بیابد. به سراغ افرادی از دوران گذشته تبهکاری اش می‌رود و همچنین به پلیس مراجعه می‌کند وی رد‌هایی از آدم ربایی می‌یابد. آدم ربایان قصد دارند کودکان را که دزدیده اند با قطار به خارج از کشور منتقل کنند و ...

*** شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی «ماشین شگفت انگیز»، «میلیونر زاغه نشین»، «هابیت ۲» (قسمت اول)، «خواهران غریب»، «مرد دوگانه»، «تالکین»، دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹ ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۹، ۲۱، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

*** شبکه امید

فیلم سینمایی «تپلی و من» به کارگردانی «حسین قناعت»، دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

فیلم «تپلی و من» داستان مردی به نام رامین را روایت می‌کند که در رشته کارگردانی تحصیل کرده، ولی به خاطر ننوشتن فیلمنامه‌های جذاب، به ناچار در یک مرکز آموزشی هنری به همراه دوست خود کتایون کار می‌کند. یک روز او به‌طور اتفاقی شخصیت دوران کودکی خودش که اسمش تپلی است را در خانه اش پیدا می‌کند و بعد از مشورت با روانشناس، متوجه می‌شود که تپلی از گذشته آمده تا اتفاقی را که باعث از بین رفتن اعتماد به نفس رامین شده را به او بگوید تا رامین در گذشته سفر کند و از آن اتفاق جلوگیری کند، اما ...

حسن معجونی، میترا حجار و سامیار محمدی در این فیلم بازی کرده اند.

*** شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «مانو، بادخورک کوچک»، دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: پرنده‌ای چابک به نام مانو درحالی بزرگ می‌شود که تصور می‌کند یک مرغ دریایی است. او تلاش می‌کند که پرواز کردن را بیاموزد، اما متوجه می‌شود که هرگز قادر به انجام این کار نیست و از سر ناراحتی خانه را ترک می‌کند و بعد از آشنا شدن با پرندگانی از گونه خودش، خود را می‌شناسد. هنگامی که تهدیدی خطرناک متوجه هر دو گونه پرستو‌ها و مرغ‌های دریایی می‌شود، این مانو است که باید مانند یک قهرمان عمل کند و ...

*** شبکه افق

فیلم سینمایی «مظنونین همیشگی» به کارگردانی «برایان سینگر» دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۱۵ از شبکه افق پخش می‌شود.

*** شبکه شما

فیلم سینمایی «بوی خوش زندگی» به کارگردانی «ابوالحسن داوودی» دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: کمال و جمال دو برادر دو قلو هستند کاملاً شبیه به هم، اما با دو نوع روحیه و اخلاق متفاوت. جمال که بهیار بیمارستان است پیکر مدهوش پیرمردی را در خیابان می‌یابد. او پیرمرد را به بیمارستان می‌رساند و از مرگ نجات می‌دهد. برادر پیرمرد به همراه وکیلش که مردی دغلکار است چشم به مایملک و خانه قدیمی و بزرگ او دارند پیرمرد که آدم لجبازی است برای قدردانی از کمک‌های جمال تصمیم می‌گیرد ...

علیرضاخمسه، غلامحسین لطفی، امیر پایور، ابراهیم آبادی، گوهر خیراندیش، نیلوفر محمودی، عباس محبوب و فریبرز عرب نیا در فیلم سینمایی «بوی خوش زندگی» هنرنمایی کرده اند.