راسل کرو بازیگر فیلم معروف گلادیاتور در سینمای هالیوود به ایفای یک نقش جدید پرداخته است.

به گزارش مرور نیوز، نخستین مجموعه پوستر «از تعادل خارج شده»، فیلم جدید راسل کرو به کارگردانی «دریک بورت» رونمایی شد، «کارل السورث» فیلمنامه نویس مطرح سینمای هالیوود نگارش فیلمنامه  «از تعادل خارج شده» بر عهده دارد. «از تعادل خارج شده» قرار است در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ میلادی در کشور آمریکا اکران شود.

راسل کرو

بر اساس جدید‌ترین اخبار منتشر شده، تاریخ دقیق اکران فیلم جدید «از تعادل خارج شده» اعلام شده است. این فیلم که راسل کرو، یکی از شناخته شده‌ترین و موفق‌ترین بازیگران سینمای هالیوود ، به عنوان نقش اصلی در آن به ایفای نقش پرداخته است، قرار است در تاریخ ۲۸ آگوست ۲۰۲۰ به طور رسمی راهی پرده سینما شود.

این فیلم با ژانر ترسناک و هیجان انگیز ساخته شده و «دریک بورت» کارگردانی آن را بر عهده داشته است. «شهر لندن» و «رویاپرداز آمریکایی»  از جمله فیلم‌هایی اند که توسط این کارگردان ساخته شده اند.

همچنین اعلام شده است که مراحل فیلم برداری فیلم جدید «از تعادل خارج شده» به پایان رسیده و این فیلم وارد مرحله‌ی پس از تولید شده است. علاوه بر «راسل کرو»، «جیمی سیمپسون»، «گابریل بیتمن» و «کارن پیستوریوس» از دیگران بازیگران این فیلم هستند.

جدیدترین فیلم کرو توسط شرکتی تازه تاسیسی به نام Solstice Studios ساخته می‌شود. این شرکت مهرماه سال گذشته تاسیس شده و قصد دارد سالی سه تا پنج فیلم بزرگ بسازد. حتی مشخص شده که بودجه این فیلم‌ها چیزی بین ۲۰ تا ۸۰ میلیون دلار خواهد بود.

به نظر می‌رسد که باید کمی بیشتر برای دیدن فیلم جدید «راسل کرو» منتظر بمانیم. بر اساس اطلاعات منتشر شده تاریخ اکران فیلم جدید راسل کرو به تابستان سال ۲۰۲۰ موکول شده است.

کرو در فیلمی ترسناک و دلهره آور به نام «از تعادل خارج شده»بازی می‌کند که توسط «دریک بورت» ساخته می‌شود. در گزارشی که سایت JoBlo منتشر کرده، تاریخ اکران فیلم جدید راسل کرو هفتم شهریور سال ۱۳۹۹ اعلام شده است. با این حال مشخص شده که روند فیلم‌برداری این فیلم ماه گذشته به پایان رسیده است. در حالی که این خبر می‌تواند برای طرفداران این سبک از فیلم‌ها و این بازیگر سرشناس بد باشد، فیلم «از تعادل خارج شده» از آن فیلم‌هایی است که برای اکران بعد از تابستان مناسب است.