یکی از تهیه کنندگان فیلم «سه بیگانه» گفت که رایزنی ها برای اکران این فیلم همچنان ادامه دارد.

حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره آخرین وضعیت فیلم «سه بیگانه» که اکران آن فعلا متوقف شده است، گفت:در حال رایزنی برای حل مشکل فیلم هستیم.

وی تصریح کرد:این فیلم نه دچار ممیزی است و نه ضدیتی با نظام کارگردان فیلم هم در خارج از کشور است مدتها است ارتباطی با ما ندارد.

اسماعیلی در ادامه گفت:در همه جای دنیا هم این یک قاعده و قانون وجود دارد که فیلم متعلق به تهیه کننده است و نه کارگردان .به همین خاطر ما به رایزنی جهت حل مشکل «سه بیگانه» ادامه می دهیم و امیدوارم این فیلم به زودی اکران شود.

چندی پیش پس از قرار گرفتن «سه بیگانه» در نوبت اکران، برخی از رسانه‌‌ها از اکران احتمالی این فیلم انتقاد کردند که به نظر می رسد همین انتقادات باعث اکران نشدن فیلم شد.

مهدی مظلومی کارگردان فیلم مدتی است برای ساخت سریال با شبکه ماهواره‌ای GEM همکاری می‌کند. دلیل اکران نشدن «سه بیگانه» همکاری مهدی مظلومی با این شبکه‌ ماهواره‌ای اعلام شده، در حالی که تهیه‌کننده صاحب فیلم است و اکران نشدن این فیلم، به تهیه‌کننده و دیگر عوامل که برای این ساخت فیلم تلاش کرده‌اند، ضرر مادی و غیرمادی می‌زند.