لیست فیلم های سینمایی درحال اکران در سینما "هنر و تجربه" که پس از دهه اول محرم بازگشایی شده است اعلام شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی هنروتجربه، با بازگشایی سینماهای کشور پس از تعطیلات دهه اول محرم، موسسه «هنروتجربه» نیز اکران فیلم‌های خود را از چهارشنبه 12 شهریور ماه از سر گرفت.

در حال حاضر فیلم سینمایی «یلدا» به کارگردانی مسعود بخشی، مستند سینمایی «خط باریک قرمز» ساخته فرزاد خوشدست، بسته «بازگشت کوتاه» با آثاری از 6 فیلمساز، فیلم سینمایی «مثل یک عاشق» به کارگردانی بهرام گوهری، «وقتی پروانه شدم» ساخته آرش زارع، فیلم سینمایی «پرو» به کارگردانی بهزاد نعلبندی، مستند «چی چکا قصه شب» ساخته رها فریدی، مستند «شهر سوخته» به کارگردانی ناصر پویش در سینماهای « هنر و تجربه » در تهران و برخی شهرستان‌ها روی پرده هستند.

مجموعه «بازگشت کوتاه» شامل «عزیز» به کارگردانی سیدمهدی موسوی برزکی، «اکو» به کارگردانی مهین صدری، «گاو آمریکایی» به کارگردانی آسمان طوسی، «جونده» به کارگردانی نوید صولتی، «آسمان آبی، زمین پاک» به کارگردانی مهیار ماندگار و «هدیه» ساخته سحر ستوده است.

همچنین به زودی تعدادی فیلم جدید به اکران «هنروتجربه» اضافه خواهد شد که از جمله آن‌ها مستند «منگی» ساخته رسول کاهانی است که از 15 شهریور روی پرده می‌رود.

فروش بلیت‌ فیلم‌ها در سامانه‌های رسمی انجام می‌گیرد و بلیت‌فروشی در گیشه سینماها نیز انجام می‌گیرد.

پروتکل‌های بهداشتی در سینماهای «هنروتجربه» به طور جدی رعایت می‌شود.