برنامه های سومین روز شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت جهت نمایش آنلاین معرفی شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ، برنامه نمایش آنلاین آثار منتخب سینمایی و مستند بخش «جشنواره جشنواره ها» و آثار منتخب بخش «مدافعان سلامت» در پلتفرم نمافیلم به آدرس http://www.namafilm.ir/fa  در سومین روز برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اعلام شد.

بر همین اساس، در بخش جشنواره‌جشنواره‌ها، در قسمت اول از ساعت ۱۰ تا ۱۴ فیلم سینمایی «بازمانده» ساخته سیف‌الله داد و پویانمایی «پدر» اثر سید محمدرضا خردمندان (۱۳۹۳) در پلتفرم نمافیلم به نمایش در می‌آید. از ساعت ۱۴ تا ۱۸، فیلم کوتاه داستانی «دو خواهر» به کارگردانی بیژن میرباقری (۱۳۷۸)، مستند بلند «گلوله باران» اثر مرتضی پایه‌شناس-حسین مومن، مستند کوتاه «سارِوُ» اثر محمد عبدالهی و نماهنگ «ارغوان» ساخته مهدیار عقابی نمایش داده می‌شود.

ساعت ۱۸ تا ۲۲ نیز «وی او دی» نما فیلم، در بخش جشنواره‌جشنواره‌ها فیلم سینمایی فیلم سینمایی «کیمیا» به کارگردانی احمدرضا درویش (۱۳۷۶) و مستند بلند «برادران» ساخته مهدی نقویان را نمایش می‌دهد.

همچنین در بخش «مدافعان سلامت» و از ساعت ۱۰ تا ۱۴، فیلم کوتاه داستانی «خیابان ‌بازی» ساخته محمد علیزاده و پویانمایی «آقای بی‌آلایش (۳)» اثر محمد شاهنده، پخش می‌شود و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ مستند «بلوک ۶۵» ساخته سید وحید حسینی‌نامی، نماهنگ «یه روزی دوباره» ساخته مهران علوی، فیلم داستانی «امروز هم نه» به کارگردانی مرجان اسماعیلی و پویانمایی «شکرستان (کرونا)» ساخته رسول شیری، نمایش داده می‌شود.

مستند «همت ابوالفضلی» ساخته ابوالقاسم ابوترابی و نماهنگ «کنارت می‌مانم وطن» اثر آرش بختیار نیز در ساعت ۱۸ تا ۲۲ به نمایش در می آید.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، از ساعت ۲۲ تا ۱۰ صبح روز بعد این جدول تکرار می‌شود.

همزمان با برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آثار منتخب این جشنواره در بخش‌ «جشنواره‌جشنواره‌ها» و «مدافعان سلامت» در «وی او دی» نمافیلم به نمایش در می‌آید.