نگارش سریال بچه مهندس۴ توسط حسن وارسته ادامه دارد آنطور که پیداست این سریال در رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

به گزارش مرور نیوز، نگارش سریال «بچه مهندس۴» به نیمه رسیده است و به احتمال فراوان از آبان ماه مقابل دوربین می رود همچنین تا الان روزبه حصاری و مهشید جوادی به عنوان بازیگران این سریال انتخاب شده اند و در ادامه هر کدام از بازیگران که به ضرورت درام به قصه کمک کنند به فراخور به سریال اضافه می شوند.

حسن وارسته نیز که نگارش فصل دو و سه این سریال را به عهده داشته در فصل چهار هم نویسنده «بچه مهندس» است.

سعید سعدی تهیه کنندگی سریال بچه مهندس۴ را به عهده دارد که این شب ها سریال «نجلا» به تهیه کنندگی او از شبکه سه سیما بروی آنتن می رود.

آنطور که پیدا است «بچه مهندس4» در رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما پخش می شود.

علی غفاری کارگردانی و سعید سعدی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارند. دو فصل قبل این سریال در سال ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شد. فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ و فصل دو نیز در دی ماه ۹۷ و فصل سه در ماه رمضان ۹۹ بروی آنتن رفت.

پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فصل یک و هم در فصل دو حضور داشتند که در کنار آنها بازیگران دیگری هم به این کار پیوستند.

پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل‌سفیدی و سیامک اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند و مانی رحمانی نقش نوجوانی جواد و یوا تدین نقش کودکی جواد را بازی می‌کردند. همچنین فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حضاری از بازیگران جدید این فصل هستند.