حجت الله سیفی این روزها پروانه نمایش فیلم بچه های جسور را گرفته و قصد دارد سه گانه ای با موضوع محیط زیست بسازد.

حجت الله سیفی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره آخرین پروژه های خود گفت:چند سال است قصد دارم فیلمی بر اساس واقعه هواپیمایی اصفهان که در آن کاپیتان شهبازی با درایت خود و فرود معجزه آسای هواپیما جان تعداد زیادی از هموطنانمان را از مرگ حتمی نجات داد بسازم اما متاسفانه سرمایه گذاری برای این فیلم پیدا نکردم و البته هنوز امیدوارم بتوانیم این فیلم را بسازم.

کارگردان «محکومین به بهشت» در ادامه افزود: بچه های جسور یک با دریافت پروانه نمایش به زودی اکران می شود و قسمت دوم فیلم نیز با انجام مراحل فنی در حال اماده شدن برای جشنواره فیلم فجر است.

سیفی تصریح کرد:یک کار سه گانه داستانی با موضوع محیط زیست و شکار نوشته ام که برای تمام رده های سنی است و اهمیت محیط زیست و ضررهای قطع درختان را برای همه به سادگی بازگو می کند و امیدوارم سال آینده ساخت این سه گانه را آغاز کنم.

حجت‌الله سیفی  کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و تدوین‌گر اهل ایران است.

از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به عضویت در شورای مرکز هنرهای نمایشی، شورای طرح و برنامه بنیاد سینمایی فارابی، شورای طرح سیما فیلم، شورای طرح و برنامه شبکه اول سیما، مؤسس و مدیرعامل سینمای جوان ایران، مشاور مرکز آموزش فیلمسازی، عضو شورای سینمای وزارت ارشاد، دبیر جشنواره سینمایی کیش، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری ناهید فیلم اشاره کرد.