امیر توسلی آهنگسازی انیمیشن بچه زرنگ محصول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به عهده گرفت.

به گزارش مرور نیوز، به موازات آخرین فرآیند‌های تولید انیمیشن بچه زرنگ ، امیر توسلی کار آهنگسازی این فیلم را آغاز کرده است.

امیر توسلی آهنگساز باتجربه سینمای ایران، ساخت موسیقی آثار تلویزیونی فاخری همچون «مختارنامه» و آثار سینمایی بسیاری از جمله «کافه ستاره»، «دایره زنگی»، «اخراجی‌ها ۲»، «گشت ۲»، «نهنگ عنبر۲»، «اکسیدان»، «چهارانگشت»، «تگزاس»، «قانون مورفی» و ... را برعهده داشته است.

گفتنی است انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» اولین فیلم سینمایی انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که توسط گروه هنرپویا و با سرمایه گذاری مشترک کانون پرورش فکری و هنرپویا، آخرین مراحل فنی تولید و پساتولید را پشت سر می‌گذار‌د.

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. او در یک اتفاق نادر با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند. اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است....»

«بچه زرنگ» انیمیشن جدیدی از گروه «هنرپویا» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان است که چندی پیش خبر اتمام تدوین آن نیز منتشر شده بود.

«هنرپویا» در کارنامه خود، تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران، داشته است و از این منظر، علاقمندان به سینما، منتظرند تا نتیجه همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با این مجموعه خصوصی را در سینما‌ها به تماشا بنشینند.