فیلم نمایش قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح برگرفته از داستان کشتی نوح در فضای مجازی اکران شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم نمایش قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح به کارگردانی مریم معترف از تولیدات سال ۱۳۹۸ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایگاه اینترنتی «نمایش‌نما» اکران شد.

این نمایش برگرفته از داستان کشتی نوح و مناسب کودکان پنج سال به بالا است.

نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» روایتگر داستان حضرت نوح و فرمان خداوند برای ساختن کشتی و سوار کردن جفت‌های مختلف حیوانات در آن، ماجراها و اتفاق‌هایی که تحت تأثیر شیطنت‌های شیطان، میان حیوانات در کشتی رخ داده، نگارش کتیبه قانون زندگی در کنار هم از سوی‌ حضرت نوح و در نهایت رسیدن به خشکی است.

گروهی از نویسندگان متن نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» را نوشته‌اند و مریم معترف آن را بازنویسی کرده است.

میثم یوسفی، مجتبی گوهرخای، علی بیک‌محمدی، منا شمس‌الدینی، شهرام نجاتی و مسعود پورجمشید در این نمایش نقش‌آفرینی کرده‌اند.

همچنین شهرام نجاتی به عنوان شاعر و آهنگساز، فائزه فیض به عنوان طراح و سازنده عروسک و محمدرضا شاملوفرد به عنوان طراح نور با این نمایش همکاری داشته‌اند. پرده نقاشی نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» بر عهده مهدی طالعی‌نیا و طراحی پوستر و بروشور آن بر عهده سعید شاکرنیا بوده است.

حمیدرضا حسینعلی کارگردان تلویزیونی، عباس شاه‌چراغی دستیار کارگردان، فریبا جدیدی مشاور رسانه‌ای، شهر آشوب مفتاحی هماهنگ‌ کننده، ‌شادن گلزار روابط عمومی و روژین ستاری مدیر تولید این اثر هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند فیلم نمایش «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» را تا پایان آبان ۱۳۹۹ در پایگاه مجازی نمایش‌نما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.