سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده با انتشار پیام تسلیتی اعلام کرد: بی‌تردید نیروهای خدوم امنیتی و اطلاعاتی کشور این اقدام نابخردانه را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

به گزارش مرور نیوز، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تبریک و تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت سید عباس صالحی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

بار دیگر دست جنایتکار و ناجوانمردانه ترور، فرزند شایسته‌ای از مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را مورد اهداف شوم و پلید خود قرار داد.

دکتر محسن فخری زاده، رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سال‌های متمادی زندگی خویش را وقف پیشرفت و توان‌افزایی ایران اسلامی در عرصه دفاعی و علم و فناوری نمود و شهادت مظلومانه ایشان، حادثه‌ای ناگوار و نشان روشن ناتوانی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی و عظمت ملت مقاوم ایران است.

بی‌تردید نیروهای خدوم امنیتی و اطلاعاتی کشور این اقدام نابخردانه را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و اقدام درخور و بهنگامی به این ضایعه اسفناک خواهند داد.

اینجانب شهادت دکتر فخری‌زاده عزیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، نیروهای جان برکف مسلح و وزارت دفاع، همکاران و شاگردان آن فقید سعید و خانواده آن شهید گرانقدر، تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن زنده یاد علو درجات و همنشینی با صالحان و نیکان و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای ملت شهید پرور ایران عزت روزافزون و پیشرفت و تعالی مسالت دارم‌.»