کارگردان «جاده قدیم» می گوید تا دو سال قصد تولید هیچ فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی را ندارد.

بهرام بهرامیان کارگردان سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره برنامه های کاری خود گفت: قصد دارم تا دو سال در سینما و تلویزیون هیچ کاری انجام ندهم.

کارگردان سریالهایی چون «ساعت شنی» و «جاده قدیم» درباره دلیل این تصمیم گفت:در تلویزیون هنوز دستمزد سریال «جاده قدیم» را با من تسویه نکرده اند.تهیه کننده ادعا می کند در تولید این سریال ضرر کرده است و تلویزیون به او پول نمی دهد. مسئولان تلویزیون هم پس از نامه نگاریهای متعددی که انجام دادم که اکثرا بدون پاسخ ماند، گفتند که تمام هزینه های مربوط به سریال را به تهیه کننده پرداخت کرده اند! این در حالی است که تهیه کننده همچنان بر این ادعا که تلویزیون به او پول نداده است پا فشاری می کند.

بهرامیان که با فیلم «آل» وارد سینما شد اما با توقیف یکی از ساخته هایش به نام «پریناز» روبرو شد و ساخته دیگرش «آیینه و شمعدون» نیزدر مرحله فیلمبرداری متوقف شد، در ادامه گفت:تا دو سال قصد تولید هیچ فیلم سینمایی دیگری را نیز ندارم.

بهرام بهرامیان با سریال «ساعت شنی» اولین تجربه کارگردانی حرفه ای خود را انجام داد که با استقبال مخاطبان روبرو شد و پس از آن در ورود به سینما فیلم «آل» را ساخت که از معدود تجربه های موفق ژانر وحشت در سینمای ایران بود.