ویژه برنامه های "روایت راه عشق" و" مرد میدان" از شبکه رادیویی پیام و آوا به مناسبت سالگرد شهاد حاج قاسم روی آنتن می رود.

به گزارش مرور نیوز، شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه های "روایت راه عشق" و" مرد میدان" را باحضور گویندگان شاخص رادیو بصورت زنده پخش می کند.

"مردمیدان" ویژه برنامه ای از رادیو پیام است که روز 13 دیماه از ساعت 6 الی 22 در بخش های صبحگاهی ،نیمروزی،عصرگاهی وشامگاهی یاد ،خاطره ومجاهدتهای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی میدارد این برنامه توسط گویندگان شاخص رادیو بصورت زنده در سالروز شهادت سرداردلها  از رادیو پیام پخش می شود.

"روایت راه عشق"  کلیپ تصویری است  با بهره گیری از وصیت نامه شهید سلیمانی بارعایت پروتکل های بهداشتی درراستای تبین آرمان های شهداء بویژه شهدای جبهه مقاومت و مدافع حرم ، که توسط تعدادی از فرزندان شهدا ءومدافعین حرم بخش هایی از وصیت نامه شهید سلیمانی بازخوانی می شود. این کلیپ تولید شده در واحد فضای مجازی رادیو پیام است . مخاطبان می توانند با مراجعه به سایت رادیو پیام ،شبکه های اجتماعی وکانال های پیام رسان رادیو پیام ورادیو آوا این کلیپ را مشاهده نمایند.

رادیو آوا نیز در سالروز شهادت شهید سلیمانی با پخش موسیقی وترانه هایی که در وصف سردار دلها تولید شده مخاطبانش را همراهی می کند.همچنین  رادیو نمای رادیو پیام ورادیوآوا در این روز باپخش تصاویرسردار سلیمانی وهمرزمان شهیدش تصاویری از مراسم های  مردمی برگزار شده برای گرامیداشت سرداردلها یاد وخاطره شهید سلیمانی ویارانش راگرامی می دارد.