مهلت ارسال اثر به جشنواره «هنر زنده است» تا ۱۵ بهمن‌ماه تمدید شد.

به گزارش مرور نیوز، روابط عمومی جشنواره هنر زنده است اعلام کرد: شورای سیاستگذاری این جشنواره در پی طرح تقاضاهایی، با بررسی علل مطرح‌شده که تقارن مهلت تحویل آثار با امتحانات دانشگاه‌ها و مدارس عالی و حضور در جشنواره‌ها از سوی هنرمندان است، با تمدید مهلت تحویل آثار تا ۱۵ بهمن‌ماه موافقت کرد.

جشنواره «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم (به دبیری کمال تبریزی )، تئاتر (به دبیری بهروز غریب‌پور)، موسیقی (به دبیری فردین خلعتبری) و دیجیتال آرت (به دبیری محمود کلاری) بدون محدویت شرکت آثار در سایر جشنواره‌ها پذیرای تولیدات  متنوع هنرمندان جوان کشور - در بخش رقابتی- و هنرمندان مطرح کشور در بخش‌های غیررقابتی است و برابر با فراخوان منتشرشده جوایز نقدی و نشان جشنواره به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

نخستین دوره جشنواره آنلاین "هنر زنده است" را مؤسسه فرهنگی هنری "برداشت آخر" و مجموعه فرهنگی هنری "مربع ۱۱" برگزار می‌کنند و متقاضیان برای کسب اطلاع از جزئیات فراخوان جشنواره می‌توانند با شماره ۰۹۰۳۵۹۴۳۸۹۹ تماس بگیرند.

همچنین برای دریافت اخبار جشنواره و مطالعه فراخوان می‌توانند به آدرس سایت و اینستاگرام https://portal.aafestival.ir مراجعه کنند.