درحال‌حاضر با خرید آنلاین گیفت کارت نتفلیکس می‌توانید به سینمای جهان متصل شوید و بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها را از طریق اینترنت مشاهده کنید.

به گزارش مرور نیوز، احتمالاً شما هم دوست دارید بهترین فیلم‌های سینمایی جهان را در سینماهای مدرن و باکیفیت تماشا کنید! اما رسیدن به این آرزو برای بسیاری از ما سخت خواهد بود؛ پس در این شرایط چه کاری باید انجام داد؟

درحال‌حاضر با خرید آنلاین گیفت کارت نتفلیکس می‌توانید به سینمای جهان متصل شوید و بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها را از طریق اینترنت مشاهده کنید.

با گسترش اینترنت در بین مردم و افزایش سرعت آن، امکان تماشای فیلم و سریال نیز در بستر اینترنت فراهم شده است. به همین دلیل شرکت‌های بزرگی به سراغ پخش آنلاین فیلم‌ها رفته‌اند که یکی از معتبرترین آن‌ها شرکت Netflix است.

برای استفاده از خدمات این شرکت باید حق اشتراک آن‌ها را پرداخت کرد. به همین منظور از گیفت کارت نتفلیکس استفاده می‌شود. ما در این مقاله می‌خواهیم کمی در مورد ویژگی‌های این گیفت کارت و مزایای آن صحبت کنیم. در آخر نیز بهترین روش برای خرید گیفت کارت NETFLIX را به شما معرفی خواهیم کرد؛ پس همراه ما باشید.

نتفلیکس چگونه به وجود آمد؟

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما از تاریخ پیدایش نتفلیکس حدود 23 سال می‌گذرد! این شرکت در همان سال‎ها تلاش می‌کرد تا فیلم‌های هالیوودی را از طریق دی‌وی‌دی برای مشتریان خودش بفرستد و این کار را از طریق شرکت پست انجام می‌داد.

اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، کسب‌و‌کار نتفلیکس نیز متحول شد و مدیران آن به استفاده از اینترنت برای پخش فیلم و سریال روی آوردند. امروزه شهرت و محبوبیت Netflix آنقدر زیاد شده است که نزدیک به 200 میلیون مشترک از سرتاسر جهان مشغول تماشای آن هستند.

یکی دیگر از فعالیت‌های نتفلیکس، ساخت سریال و فیلم‌های مستقل است. درواقع شما با خرید گیفت کارت نتفلیکس ارزان می‌توانید به تولیدات اختصاصی این شبکه نیز دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که اغلب این تولیدات با استقبال گستردۀ مخاطبان و منتقدان همراه بوده و امتیازات خوبی نیز دریافت کرده‌اند.

گیفت کارت نتفلیکس1

مزایای استفاده از گیفت کارت نتفلیکس چیست؟

همان‌طور که گفتیم، نتفلیکس یک شبکۀ پخش آنلاین است که با کمک آن می‌توان به تمامی فیلم‌ها و سریال‌های جهان دسترسی داشت. اما برای این کار اول باید گیفت کارت Netflix را خریداری کنید. از جمله مزایای این گیفت کارت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- پرداخت آسان حق اشتراک نتفلیکس با کمک گیفت کارت

سیستم پرداخت حق اشتراک در سرویس نتفلیکس به‌صورت دلاری است که در ایران امکان نقل و انتقالات دلاری وجود ندارد یا بسیار سخت است؛ در این شرایط با خرید آنی گیفت کارت نتفلیکس از سایت‌های معتبر می‌توان این مشکلات را برطرف کنید.

2- دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های اختصاصی نتفلیکس

برای مشاهدۀ سریال‌های بی‌نظیری مانند دارک (Dark) باید حق اشتراک نتفلیکس را بخرید. چراکه این سریال‌ها به‌صورت اختصاصی برای این شبکه تولید شده‌اند.

گیفت کارت نتفلیکس2

3- دسترسی به فیلم‌ها و سریال‌های معروف

شما با صرف هزینه‌ای اندک و خرید گیفت کارت Netflix می‌توانید به معروف‌ترین سریال‌ها مانند بریکینگ بد، خانه پوشالی، بچه رئیس، شکارچیان ذهن و صدها فیلم و سریال دیگر هم که متعلق به خودِ نتفلیکس نیستند، دسترسی داشته باشید.

4- کاهش هزینه‌ها به دلیل قیمت مناسب گیفت کارت

فیلم دیدن از طریق اینترنت به‌طور کلی هزینۀ چندانی ندارد و با خرید یک گیفت کارت ارزان قیمت می‌توان تا مدت‌ها سرگرم بود. یکی دیگر از مزایای گیفت کارت این است که حق اشتراک آن به‌صورت ماهیانه محاسبه می‌شود. به‌عنوان مثال با فعالسازی اشتراک یک‌ماهه می‌توانید تعداد نامحدودی از فیلم‌ها را به‌صورت آنلاین مشاهده کنید.

گیفت کارت نتفلیکس3

گیفت کارت Netflix را چگونه باید فعال کرد؟

برخی از افراد با اینکه این گیفت کارت‌ها را خریداری می‌کنند، اما قادر به فعال کردن آن نیستند یا اینکه فعالسازی را به‌صورت اشتباه انجام می‌دهند. ما در اینجا می‌خواهیم به‌شکل مرحله‌به‌مرحله گیفت کارت نتفلیکس را فعال کنیم؛ پس همچنان همراه ما باشید.

در مرحلۀ اول باید وارد سایت نتفلیکس شده و فرایند ثبت‌نام را به‌دقت انجام دهید. در این مرحله با واردکردن آدرس ایمیل و اطلاعات خواسته‌شده می‌توانید در کمتر از یک‌دقیقه ثبت نام کنید.

پس‌ازآن به‌صورت خودکار وارد سایت نتفلیکس می‌شوید و در آنجا باید به‌دنبال پیداکردن گزینۀ  Redeem gift cards باشید. در مرحلۀ آخر نیز کد گیفت کارت خریداری‌شده را در کادر مربوطه وارد کرده و روی آیکون Redeem کلیک کنید؛ به همین راحتی!

گیفت کارت نتفلیکس4

بهترین روش برای خرید گیفت کارت نتفلیکس

حال که با گیفت کارت Netflix و مزایای آن آشنا شدید، بهتر است به سراغ خرید آن بروید. اگر دقت کرده باشید سایت‌ها و شرکت‌های زیادی وجود دارند که انواع گیفت کارت را به شما می‌فروشند. اما آیا همۀ آن‌ها قابل اعتمادند؟! قطعاً خیر! پس چکار باید کرد؟

تجربه نشان داده است که خرید گیفت کارت را باید از سایت‌هایی انجام داد که سابقه‌ای طولانی در این زمینه دارند و توانسته‌اند اعتماد مشتریان خودشان را جلب کنند. یکی از همین سایت‌های مطمئن، سایت موبوگیفت است که در ادامه به معرفی بیشتر آن می‌پردازیم.

گیفت کارت نتفلیکس5

 موبوگیفت؛ ارائه دهنده انواع گیفت کارت

برند موبوگیفت با داشتن تجربه‌ای ارزشمند در زمینۀ انواع گیفت کارت به‌خوبی موفق به کسب رضایت مشتریان خودش شده است. از جمله محصولات موبوگیفت می‌توان به گیفت کارت نتفلیکس، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت اپل ، گیفت کارت پلی استیشن، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت مستر کارت و بسیاری دیگر از کارت‌های هدیه اشاره کرد.

گیفت کارت‌های Netflix موجود در موبوگیفت شامل چهار نوع 15 دلاری، 25 دلاری، 30 دلاری و 60 دلاری می‌شود که با خرید هرکدام از آن‌ها می‌توان به دنیایی از فیلم‌ها و سریال‌ها وارد شد.

شما نیز برای خرید گیفت کارت نتفلیکس می‌توانید وارد سایت موبو گیفت شده و پس از ثبت سفارش، گیفت کارت خود را به صورت لحظه‌ای دریافت کنید.