سریال دهه شصتی خبرنامه محصول سال ۱۳۶۶ از شبکه آی فیلم روی آنتن می رود.

به گزارش مرور نیوز، سریال خبرنامه به‌کارگردانی منصور تهرانی و نویسندگی و تهیه کنندگی محمد کیانی، یادآور روزهای انقلاب است گفتنی است این  سریال که در سال ۱۳۶۶ و به سفارش شبکه یک سیما ساخته و پخش شد، به‌زودی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

این سریال با مضمون تاریخی و درام، درباره دو برادر به نام‌های یدالله و عبدالله است که در قهوه‌خانه بینِ‌راهی پدرشان در حاشیه جاده قم ـ اراک در روستای راهجرد کار می‌کنند و در جریان پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم می‌گیرند با فعالیت سیاسی، راننده ها و  مسافرانی را که به این قهوه خانه بین راهی می آیند، همچنین مردم روستای خود را با پخش اعلامیه از اخبار روز انقلاب و تظاهرات و درگیری ها، پیام های امام خمینی و تحولات گوناگون روز مطلع کنند. اعلامیه‌ای که آنها بین مردم پخش می‌کنند «خبرنامه» نام دارد.

اکبر دودکار، عنایت بخشی، روح انگیز مهتدی، علی پویان، هدایت الله نوید، فرشید سلیمی، مجید نوروزی و رحمان مقدم از جمله بازیگران این سریال هستند و موسیقی آن که توسط منصور تهرانی، کارگردان اثر ساخته شده، از جمله نقاط قوت آن عنوان می شد. «خبرنامه» صدابرداری سرصحنه نداشت و  به صورت دوبله شده روی آنتن رفت.

این سریال قرار است از جمعه ۱۷ بهمن، هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن برود. بازپخش این سریال در ساعت‌ یک بامداد یا ۹ صبح پخش می شود.