مهرانه مهین ترابی در خصوص عدم ازدواجش گفت: به طور طبیعی یک خانم ۶۳ ساله باید ازدو اج کرده باشد، اما من ازدواج نکردم. خیلی آدم سخت گیری هستم. این موضوع باعث شد، هیچ وقت مرد دلخواه خودم را پیدا نکردم. این همه آدم گشتند و مرد زندگیشان را پیدا کردند، اما یک نفر پیدا نکرد؛ این موضوع چه اشکالی دارد.

به گزارش مرور نیوز، شب گذشته مهرانه مهین ترابی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود. مهین ترابی درباره کمرنگ بودنش گفت: من خیلی کم حرف هستم و زیاد اهل مصاحبه نیستم. در بازیگری هم دوست دارم کار کنم، اما کاری را که احساس خوبی به داشته باشم و درکنارش مخاطب هم از تماشایش لذت ببرد.

وی ادامه داد: ۶۳ ساله و متولد مردادماه هستم. درباره مردادماهی‌ها خیلی چیز‌ها می‌گویند، اما ما آدم‌های ساده و بی آزار هستیم (خنده). البته من یک مقدار سخت گیر هستم.

مهین ترابی درباره شروع فعالیش اظهار کرد: خیلی اتفاقی با کلاس‌های تئاتر فرامرز صدیقی آشنا شدم و از سر بیکاری به این کلاس‌ها رفتم؛ بعد از مدتی به بازیگری علاقمند شدم و این حرفه را ادامه دادم با پیشنهاد فرامرز صدیقی به سمت دانشگاه رفتم و در رشته هنر‌های زیبا قبول شدم. دو سالی بود در گمرگ فرودگاه مهرآباد شیفت شب کار می‌کردم و صبح‌ها سر کلاس دانشگاه می‌رفتم؛ شما فکر کنید که چقدر زحمت کشیدم.

بازیگر همسران عنوان کرد: من سال‌ها تئاتر کار می‌کردم و راضی بودم و دوست داشتم. اما زمانی که اولین سریال تلویزیون بازی کردم دیگر نتوانستم رها کنم و پرکار شدم.

در بخشی از برنامه مدیری گفت: درباره ازدواج شما در برنامه صحبت کردم و حواشی به وجود آمد.

مهین ترابی در این خصوص گفت: به طور طبیعی یک خانم ۶۳ ساله باید ازدو اج کرده باشد، اما من ازدواج نکردم. خیلی آدم سخت گیری هستم. این موضوع باعث شد، هیچ وقت مرد دلخواه خودم را پیدا نکردم. این همه آدم گشتند و مرد زندگیشان را پیدا کردند، اما یک نفر پیدا نکرد؛ این موضوع چه اشکالی دارد (خنده). هیچ توقع عجیب و غریبی برای ازدواج نداشتم، اما یک اصولی داشتم که نمی‌توانستم از آن کوتاه بیایم. برای من عمق وجود انسان‌ها مهم بود.

بازیگر سریال آنام در پاسخ به این سوال که آیا حسرتی در دل دارد یا نه بیان کرد: من با همه اتفاقات زندگیم آشتی بودم و کنار آمدم. هیچ وقت آرزوی آنچنانی نداشتم. از بودنم راضی هستم و شاید هزاران میلیون بار برای همین موضوع از خدا تشکر کردم. به خدا گفتم مرسی که من را به دنیا آوردی و این بودن همه چیز است.

این بازیگر درباره سریال‌های همسران و خانه سبز بیان کرد: همسران، اولین تجربه همکاری من با بیژن بیرنگ بود و برای بازی در این سریال هیجان فراوانی داشتم. این سریال همزمان با ضبط پخش می‌شد و ما نظرات مخاطبان را دریافت می‌کردیم؛ خوشبختانه سریال، راضی کننده بود. در این سریال حرف‌هایی از جنس آشتی، صلح، دوست داشتن و وفادار بودن می‌زدیم. همین موضوع مورد توجه مخاطب قرار گرفت.

در ادامه مهران مدیری از فردوس کاویانی بازیگر سریال همسران یاد کرد و گفت: آرزو می‌کنم که فردوس کاویانی سلامت و روز به روز حالش خوب باشد.

مهین ترابی در ادامه خاطره‌ای از مهران مدیری تعریف کرد و گفت: چند سال پیش اجرا هملت از آقای مدیری را روی صحنه تئاتر دیدم؛ آن موقع مثل امروز ایشان را نمی‌شناختیم. به یاد دارم که شما کار را زیبا اجرا کردید. همه چیز بسیار عالی بود و شما روی صحنه فوق العاده بودید. تعجب می‌کنم که چرا کار را ادامه ندادید.

مدیری گفت: من خیلی تئاتر کار کردم، اما از سال ۷۲ که وارد رادیو و تلویزیون شدم، دیگر نتوانستم ادامه بدهم.

بازیگر سریال شمس العماره درباره عصبانی شدنش گفت: بله عصبانی می‌شوم؛ حتی در زمان عصبانیت بنفش می‌شوم (خنده)!

بازیگر دلدادگان در خصوص تاثیر گذاری هنرمندان در جامعه اظهار کرد: به هیچ عنوان به تاثیر گذاری اعتقاد ندارم؛ چراکه خودمان یک نفر را بازیگر می‌کنیم، بعد همان آدم فردا از بالا به ما نگاه می‌کند. چرا خودمان از فکرمان استفاده نمی‌کنیم، هر انسانی یک دنیای کامل دارد و بیشتر از جذابیتی که در سلبریتی‌ها وجود دارد، انسان باید خودش را کشف کند.