مدیر عامل پخش نور تابان از آغاز اکران سراسری این فیلم در عراق تا دو هفته دیگر خبر داد

محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نورتابان در گفت و گو با خبرنگار مرور نیوز درباره اقبال مخاطبین از اکران دوم فیلم محمد رسول الله (ص) درپردیس سینمایی کوروش گفت: خوشبختانه در روز اول اکران که روز یکشنبه (21 آذر)  بود با یک سانس کار را آغاز کردیم و اکران بسیار خوبی را در کورش در سانس 17 شاهد بودیم .

وی افزود:این مساله باعث شد که دیروز در پردیس کوروش دو سانس فوق العاده داشته باشیم و همینجا از آقای سرتیپی مدیر پردیس کوروش تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار محبان رسول الله گذاشت تا دوباره فیلم زندگی ایشان را ببینند.  

وی ادامه داد: درخواست‌های سالن های شهرستان هم برای نمایش فیلم وجود دارد که از روز گذشته در سینما هویزه سانس 18:30 فیلم را به نمایش درآمد.

صابری در مورد استقبال گسترده مخاطبان در خارج از کشور از جمله کشورهای آذربایجان، ترکیه، بغداد، داغستان از این فیلم گفت:استقبال در بغداد به اندازه ای زیاد است که تعجب ما را بر انگیخته.شیعیان و اهل سنت عراق همه به دیدن این فیلم می آیند و از آن رضایت دارند.این استقبال باعث شد تصمیم بگیریم اکران سراسری این فیلم را در عراق آغاز کنیم واین اکران از اربیل در شمال عراق تا جنوب عراق انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد:برنامه اکران فیلم در سایر کشورها به زودی اعلام خواهد شد.