ویژه برنامه روز پدر از ساعت 10 الی 12 روز چهارشنبه 6 اسفند همزمان با شب ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر از محل خانه سالمندان کهریزک به روی آنتن می رود.

به گزارش مرور نیوز، قاسم افشار و علیرضا وکیلی منش خوانندگان پاپ و سنتی به مناسبت روز پدر در ویژه برنامه «پدر من» رادیو پیام اجرای زنده دارند.

این ویژه برنامه از ساعت10 الی12 روز چهارشنبه 6 اسفند همزمان با شب ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر از محل خانه سالمندان کهریزک با رعایت  دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز بصورت زنده پخش می شود.

این ویژه برنامه از بخش های متنوع و جذابی تشکیل شده که با حضور هنرمندان و خوانندگان موسیقی سنتی و پاپ لحظات شاد و به یادماندنی برای پدران سرزمینمان ثبت خواهد کرد.

در این ویژه برنامه قاسم افشار و علیرضا وکیلی منش خوانندگان پاپ و سنتی محبوب کشور اجرای زنده موسیقی خواهند داشت. این ویژه برنامه با اجرای فاطمه عباسی و تهیه کنندگی مهدی ساعی به روی آنتن می رود.

شنوندگان رادیو پیام می توانند ضمن دریافت برنامه از گیرنده رادیو به صورت زنده و تصویری این برنامه را از سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا دریافت کرده و تصاویر ارسالی خود را با نام خودشان در رادیونمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.