مجموعه نمایشی «چای نت» به کارگردانی آرش تیمورنژاد از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما ، منتخب مجموعه نمایشی چای نت به تهیه‌کنندگی امیرحسین طالبی کاشانی و کارگردانی آرش تیمورنژاد با موضوع سواد رسانه‌ای و فضای مجازی امشب شنبه ۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۱۰ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

این مجموعه تلویزیونی با زبان طنز مهارت‌های مورد نیاز مردم در فضای مجازی را آموزش می‌دهد. همچنین مدیریت مصرف، رده‌بندی سنی، حفاظت از داده‌ها و اطلاعات شخصی، صیانت از کودکان و نوجوانان، شیوه‌های تشخیص اخبار و اطلاعات جعلی، آسیب‌های بازنشر مطالب ناامید کننده، شایعات و مهارت‌های تحلیل و تولید محتوا در فضای مجازی از جمله موضوعات دیگر این مجموعه نمایشی است.

داستان «چای نت» در یک پاساژ اتفاق می افتد که کارکنان آن عبارتند از نادر و نغمه که یک کافی نت دارند، آقای صبور که کارهای خدماتی پاساژ را انجام می دهد، خانم ساکت که مدیریت پاساژ است، آقا بهروز که یک لباس فروشی دارد و آقای تمجید که نگهبان پاساژ است.

در «چای نت» هنرمندانی نظیر غلامرضا نیکخواه، عباس محبوب، یوسف صیادی، فاطمه هاشمی، اشکان اشتیاق، بیتا خردمند، ساعد هدایتی، سینا رازانی، سامان گلریز، نسیم باقریان، مرجان علیزاده‌نیا، یاسمن قلی‌زاده، مجید معافی، ژیار محمدزاده ایفای نقش می‌کنند.

منتخب مجموعه نمایشی «چای نت» این هفته هر شب ساعت ۲۱:۱۰ به مدت ۲۰ دقیقه از شبکه پنج پخش می شود.