ویژه‌برنامه‌های رادیو «پیام» و «آوا» در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد در شب‌های بافضیلت قدر برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، شبکه رادیویی پیام با تهیه و پخش ویژه برنامه پیام قدر در بخش شبانگاهی از ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد در شب‌های بافضیلت قدر و شهادت حضرت علی (ع) با استفاده از کارشناسان مذهبی برای بیان سیره و روش مولای متقیان حضرت علی (ع) و پخش مداحی در کنار شب زنده داران و روزه داران خواهد بود.

همچنین پخش فرازهایی از دعای جوشن کبیر، دعای حضرت علی (ع) در مسجد کوفه، گلچین مداحی پیرغلامان، ارتباط زنده با حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و ارتباط با کربلای معلی و نجف اشرف و اطلاع رسانی مراسم شب‌های قدر در اقصی نقاط ایران اسلامی (که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود) و پخش قطعات عرفانی از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است. «پیام قدر» به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای مهدی رستمی به صورت زنده از رادیو پیام پخش می‌شود.

رادیو آوا نیز با ویژه برنامه «آوای قدر» در بخش شبانگاهی از ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد در شب‌های قدر با پخش دعای جوشن کبیر، کلام بزرگان در خصوص فضایل شب‌های قدر، پخش قطعات عرفانی باکلام و متون رادیویی، ضمن فضاسازی مناسب در لیالی قدر و ایام سوگواری حضرت علی (ع) به صورت ویژه مخاطبانش را همراهی می‌کند. ویژه برنامه «آوای قدر» به تهیه کنندگی مرتضی آبروانی و اجرای حمیدرضا حسینی روی آنتن می‌رود.

مخاطبان شبکه رادیویی پیام و آوا برای شنیدن برنامه‌های شب‌های قدر از طریق گیرنده رادیو، دستگاه‌های گیرنده دیجیتال، ست تاپ باکس، اپلیکیشن رادیو و پایگاه اطلاع رسانی رادیو پیام و رادیو آوا می‌توانند در کانال‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی این رادیوها را همراهی کنند.