مرکز اسناد انقلاب اسلامی همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بسته کتاب «محرم» را معرفی کرد.

به گزارش مرورنیوز، این بسته شامل عناوین «محرم 1357 به روایت اسناد»، «هیئت های مذهبی و انقلاب اسلامی»، «محرم و انقلاب اسلامی» و «پیروزی خون بر شمشیر در محرم (تقویم تاریخ دفاع مقدس- جلد بیست و هفتم حوادث آبان 1361)» است.

محرم 1357 به روایت اسناد
این کتاب به روایت اسناد نوشته منصور خلیلی در بهار 1388با شمارگان دو هزار و 268 صفحه چاپ شده است. 

هیئت های مذهبی و انقلاب اسلامی
هیئت های مذهبی و انقلاب اسلامی به تالیف زاهد غفاری هشجین و هانیه خدادادی تابستان 1393با شمارگان یکهزار و 272 صفحه روانه بازار شده است.
با توجه به جایگاه و نقش غیرقابل انکار هیئت های مذهبی در انقلاب اسلامی ایران، این کتاب در پی شناخت، مطالعه و توسعه دانش نظری مربوط به نقش این هیئت ها و کارکردهای قابل توجه آنها در انقلاب اسلامی است. 

محرم و انقلاب اسلامی
محرم و انقلاب اسلامی به قلم اکبر فلاحی فروردین 1393با شمارگان یک هزار جلد و 384 صفحه منتشر شده است. 

 پیروزی خون بر شمشیر در محرم (تقویم تاریخ دفاع مقدس- جلد بیست و هفتم حوادث آبان 1361)
جلد بیست و هفتم از مجموعه تقویم تاریخ دفاع مقدس که به بررسی عملیات محرم می پردازد با عنوان پیروزی خون بر شمشیر در محرم به قلم سعید پورداراب سال 1393با شمارگان دو هزار جلد و 820 صفحه چاپ شده است.

جشن امضای «جغرافیای اموات»
بنیاد همدلان کودک و نوجوان با همکاری نشر آموت و کتابفروشی چشمه جشن امضا و فروش کتاب «جغرافیای اموات» را برگزار می کند.
این مراسم با حضور محمود حسینی زاد، هیوا مسیح، کامران محمدی و جمعی از اهالی هنر و ادبیات روز چهارشنبه 14 مهرماه ساعت 18 در شعبه دوم کتابفروشی نشر چشمه در مجتمع تجاری کورش برگزار می شود.
تمام عواید فروش این کتاب برای کودکان بیمار تحت حمایت بنیاد همدلان کودک و نوجوان هزینه خواهد شد.