کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین یارانه‌های فصلی، برای تایید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران ، ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ از سه‌شنبه ۴ خرداد در سراسر کشور آغاز می‌شود. طبق اطلاعیه‌ای که امروز توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد، کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از فردا سه‌شنبه با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در طرح «بهارانه کتاب۱۴۰۰» اقدام کنند.

طبق اطلاعیه منتشرشده، کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین یارانه‌های فصلی، برای تایید شرکت در بهارانه کتاب ۱۴۰۰ نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند. در این‌طرح کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند، پس از ثبت نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.