فیلم سینمایی «پهلوان هرگز نمی‌میرد» به کارگردانی محمد کریمی از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

به گزارش مرور نیوز، فیلم ۹۰ دقیقه ای «پهلوان هرگز نمی میرد» توسط محمد کریمی کارگردانی شده و تولید سال ۹۸ است.

محمد کریمی تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی پهلوان هرگز نمی‌میرد درباره ساخت این فیلم توضیح داد: قصد داریم در زمینه تولید ساخت فیلم‌هایی با مضمون پهلوانی بیشتر فعالیت کنیم زیرا نیاز جامعه تولید این‌گونه فیلم هاست.

وی در توضیحی بیشتر افزود: تصور می‌کنم نیاز است تا به مفاهیم ارزشمندی مثل دست‌گیری از نیازمندان، مرام و رفتار پهلوانی و ... در جامعه فعلی بیشتر پرداخته شود. با ساخت این‌گونه آثار مشخص می‌شود این مرام‌ها، مسلک‌ها و کارهای عام‌المنفعه در گذشته بسیار پررنگ بوده و امروز هم می‌تواند مشارکت در کارهای خیر همین‌قدر تاثیرگذار و جدی ادامه یابد و به نوعی به فرهنگسازی در این زمینه بپردازیم.

کارگردان «پهلوان هرگز نمی میرد» گفت: داستان این فیلم گوشه‌هایی از مرام و مسلک پهلوانی جهان پهلوان تختی را به تصویر می‌کشد. ابتدا در نظر داشتیم فیلمی مستند با موضوع پهلوانی تولید کنیم اما در ادامه تصمیم گرفتیم این فیلم به صورت داستانی تولید شود.

فیلم سینمایی «پهلوان هرگز نمی میرد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد کریمی با تکیه بر مضامین جوانمردی و پهلوانی شنبه ۸ خرداد ساعت یک بامداد روی آنتن شبکه دو سیما می رود.