برنامه‌های انتخاباتی کاندیداها طبق جدول زیر و در روزهای مشخص شده از صدا و سیمای مراکز پخش می‌شوند.

به گزارش مرور نیوز، امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات انسانی، نامزدهای ریاست جمهوری برنامه خاصی برای سفرهای استانی و حضور در جمع طرفداران خود ندارند به همین علت و با توجه به لزوم گفت‌وگوی اختصاصی این افراد با مردم استان‌های مختلف به تناسب مشکلات و ظرفیت‌های هر یک از مناطق کشور، پیرو دستور رئیس رسانه ملی و بر اساس مصوبه ستاد انتخابات صداوسیما برنامه‌های ویژه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای مراکز و با محوریت گفت‌وگو با هفت نامزد انتخابات امسال روی آنتن می‌رود.

قرعه‌کشی کنداکتور این برنامه‌ها در ستاد انتخابات معاونت امور استان‌ها انجام و جدول پخش و ضبط برنامه‌های انتخاباتی هفت کاندیدای ریاست جمهوری در شبکه‌های استانی صداوسیما  اعلام شد که به این ترتیب علاوه بر شبکه‌های سراسری، هر یک از نامزدها ۳۰ برنامه برای 30 استان کشور خواهند داشت که شامل ۱۵ ساعت گفت‌وگو با هر یک از نامزدهاست و مجموع زمان آن به ۶۳۰۰ دقیقه می‌رسد.

این برنامه‌ها طبق جدول زیر و در روزهای مشخص شده از صدا و سیمای مراکز پخش می‌شوند. همچنین بر اساس مصوبه ستاد انتخابات معاونت امور استان‌ها،  ضمن اختصاص زمان برای تکرار این برنامه‌ها در سیمای استان‌ها، برنامه‌های تبلیغی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه‌های رادیویی استانی نیز پخش خواهد شد.

جدول پخش این برنامه‌ها به پیوست ارائه می‌شود:

لیست برنامه‌های انتخاباتی نامزدها در شبکه های استانی