تصویربرداری فصل چهارم سریال از سرنوشت در رباط کریم ادامه دارد.

به گزارش مرور نیوز، تصویربرداری فصل چهارم سریال از سرنوشت در رباط کریم در حال انجام است و تاکنون ۳۰ درصد از این پروژه جلوی دوربین رفته است.

علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت۴» گفت: در بخش‌هایی که این روزها در حال تصویربرداری است، صحنه‌های مربوط به لیلا بلوکات و مجید واشقانی تصویربرداری می شود. تدوین همزمان سریال هم توسط شوکا زندباف در حال انجام است.

وی درباره رویکرد سریال در این فصل توضیح داد: عمده‌ترین مساله‌ای که در این فصل، سریال آن را دنبال می‌کند موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است و در این راه به سودجویانی که در این راه مانع رشد تولید می‌شوند اشاره داریم همچنین به مشکلات استعدادهای جوان و خلاق در تولید توجه می‌شود.

در این فصل ساناز سعیدی به گروه بازیگران اضافه شده و بازیگران جدیدی نیز به این فصل داستان اضافه خواهند شد.

فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان ساخته می شود. این فصل در ۳۰ قسمت آماده می‌شود و توسط محمد محمود سلطانی و روح‌الله صدیقی به نگارش درآمده است. زمان آماده‌سازی سریال ۶ ماه خواهد بود.

در این سریال بازیگرانی همچون مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مائده طهماسبی، ساناز سعیدی، رابعه مدنی حضور دارند.

فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم و سوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال ۹۸ و ۹۹ روی آنتن شبکه دو رفت.

سریال «از سرنوشت» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.