مراسم تشییع پیکر خبرنگاران مرحومه صبح امروز در بهشت زهرا برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، مراسم تشییع پیکر خبرنگاران مرحومه صبح امروز -جمعه 4 تیرماه- در قطعه ۲۵۵ بهشت زهرا(س) تهران که به نام قطعه نام‌آوران نامگذاری شده است، برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم اهالی رسانه و خانواده های داغدار حضور دارند.

عصر روز چهارشنبه، ۲ تیر اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدوم بر جای گذاشت و «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا در این سانحه تلخ، جان خود را از دست دادند.

در مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا جمع کثیری از اهالی رسانه، خانواده‌های خبرنگاران فقید و همچنین دوستان و همکارانشان حضور داشتند. حجت‌الاسلام محمود دعایی (مدیر مسوول روزنامه اطلاعات)، ابراهیم حاتمی‌کیا (کارگردان)، فرزاد حسنی (مجری)، محمد خدادی (معاون امور مطبوعاتی)، محمدجواد شوشتری (معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی)، عیسی علیزاده (معاون فرهنگی جهاددانشگاهی)، علی منتظری (رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی)، سیدمحمد مهدی‌زاده (رییس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی)، عباس عبدی (رییس هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران)، سعید لیلاز و محمد قوچانی (روزنامه‌نگار)، مهرداد آگاهی (رایزن فرهنگی ایران در اتریش)، علی متقیان (مدیرعامل ایسنا) و محمدرضا نوروزپور (مدیرعامل ایرنا) از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

ورود پیکرهای خبرنگاران جوان ایسنا و ایرنا به قطعه نام‌آوران، در حالی که با پرچم‌های سه رنگ ایران پوشانده شده بودند، با بالا گرفتن اشک و شیون حاضران در مراسم همراه بود و در ادامه به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود دعایی بر پیکر این دو خبرنگار فقید نماز خوانده شد.

در ابتدا، پیکر مهشاد کریمی با تشریفات به مراسم آورده شد و پس از اقامه نماز و انجام مراحل تدفین، خاکسپاری پیکر ریحانه یاسینی ـ دیگر خبرنگار درگذشته در حادثه واژگونی اتوبوس ـ هم با مراسمی مشابه همراه بود.