فیلم سینمایی کولبرف به کارگردانی میلاد منصوری برنده چهار جایزه از جشنواره آمریکای جنوبی شد.

به گزارش مرور نیوز، فیلم سینمایی کولبرف به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حسینی لرگانی برنده چهار جایزه از جشنواره آمریکای جنوبی شد.

«کولبرف» در بخش‌های کارگردانی: میلاد منصوری، بهترین فیلم: سید روح‌الله حسینی لرگانی، بازیگری مرد: حسین سلیمانی و بازیگر مکمل مرد: حسین مهری برگزیده‌ جشنواره آمریکای جنوبی شد.

همچنین فیلم کوتاه میلاد منصوری به نام «سربست» نیز جایزه بهترین فیلم و بهترین طراحی هنری یعنی مجموع طراحی لباس، صحنه و گریم را از این جشنواره به دست آورد.

«کولبرف» اولین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این در اولین حضور بین‌المللی خود در ۶ بخش نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌ فیلم بلغارستان شد. همچنین مهدی رضایی برای فیلمبرداری و زنده‌یاد علی انصاریان برای بازیگری مرد جایزه این جشنواره را از آن خود کردند.

از پوستر بین‌الملل «کولبرف» به طراحی سینا افشار همزمان با اعلام نتایج جشنواره رونمایی شد.

هر ۲ فیلم «کولبرف» و «سربست» از ١٨ الی ٢۵ جولای مصادف با ٢٧ تیر الی ۵ مرداد در جشنواره ۱۹ ساله ایشیا ایتالیا به مدت سه روز اکران خواهند شد.

بازیگران فیلم عبارتند از حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی، با حضور پیام احمدی‌نیا و با هنرمندی زنده‌یاد علی انصاریان.