اهالی شکرستان با دست پر در آستانه ایام پر برکت غدیر و قربان به جدول پخش شبکه نسیم اضافه می شود.

به گزارش مرور نیوز، اهالی شکرستان با دست پر در آستانه ایام پر برکت غدیر و قربان به جدول پخش این شبکه اضافه خواهند شد و از یکشنبه ٢٧ تیرماه هر شب ساعت٢٢:١٥ روی آنتن خواهد رفت.

شکرستان از قدیمی‌ترین و پر طرفدارترین انیمیشن‌های ایرانی است که تا کنون حدود ۳۰۰ قسمت از آن تولید و پخش شده است. این مجموعه پویانمایی که تمام عناصرآن برگرفته از فرهنگ، آداب و رسوم، ظرفیت‌های هنر ایرانی است به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی و توسط مرکز پویانمایی صبا تولید می‌شود و در این مسیر موسیقی، نوع قصه گویی، گرافیک، راوی، طراحی فضا در راستای هدف اصلی وتولید یک انیمیشن تمام ایرانی، قرار داشته است.

این مجموعه، قصه گوی اصیل فرهنگ اصیل ایرانی است که همواره با استقبال خوبی همراه بوده و تاکنون به زبان عربی، انگلیسی و برخی از کشور‌های آسیای جنوب شرقی دوبله شده است. شکرستان ابتداً با روایت زنده یاد مرتضی احمدی آغاز شد و پس ازآن سید شهاب حسینی و علی همت مومی وند این داستان را ادامه دادند.

این انیمیشن با تکنیک کات اوت تولید و با مدیریت دوبلاژ شوکت حجت و با هنرمندی اکبر منانی، شهروز ملک آرایی، جواد پزشکیان، تورج نصر، سعید شیخ زاده، ابراهیم شفیعی، اردشیر منظم، فرانک رفیعی ونرگس فولادوند دوبله و صداگذاری شده است.

علاقمندان به این مجموعه می‌توانند سری جدید را از شنبه ٢٧ تیرماه در شبکه نسیم دنبال کنند.