«شکرستان» با دست پر در آستانه ایام پر برکت غدیر و قربان به جدول پخش شبکه نسیم افزوده شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم ، «شکرستان» با دست پر در آستانه ایام پر برکت غدیر و قربان به جدول پخش این شبکه اضافه می‌شود و از فردا یکشنبه ٢٧ تیر هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود.

« شکرستان » از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن‌های ایرانی است که تاکنون حدود ۳۰۰ قسمت از آن تولید و پخش شده، این مجموعه پویانمایی که تمام عناصر آن برگرفته از فرهنگ، آداب و رسوم، ظرفیت‌های هنر ایرانی است به تهیه کنندگی سیدمسعود صفوی و توسط مرکز پویانمایی صبا تولید می‌شود و در این مسیر موسیقی، نوع قصه گویی، گرافیک، راوی، طراحی فضا در راستای هدف اصلی و تولید یک انیمیشن تمام ایرانی، قرار داشته است.

این مجموعه، قصه گوی اصیل فرهنگ اصیل ایرانی است و تاکنون به زبان عربی، انگلیسی و برخی از کشورهای آسیای جنوب شرقی دوبله شده است.

«شکرستان» ابتداً با روایت زنده یاد مرتضی احمدی آغاز شد و پس از آن سید شهاب حسینی و علی همت مومیی وند این داستان را ادامه دادند.

این انیمیشن با تکنیک کات اوت تولید و با مدیریت دوبلاژ شوکت حجت و با هنرمندی اکبر منانی، شهروز ملک آرایی، جواد پزشکیان، تورج نصر، سعید شیخ زاده، ابراهیم شفیعی، اردشیر منظم، فرانک رفیعی و نرگس فولادوند دوبله و صداگذاری شده است.

سری جدید این مجموعه از یکشنبه ٢٧ تیر از شبکه نسیم پخش می‌شود.