در پی درگذشت محمدرضا گلی زاده، مدیر فقید رادیو به دلیل ابتلاء به کرونا، علی بخشی زاده (معاون صدا) پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا گلی‌زاده مشاور معاون صدا و از مدیران باسابقه رادیو بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، روز شنبه، ۲۶ تیرماه دار فانی را وداع گفت.

در متن پیام تسلیت علی بخشی زاده معاون صدا آمده است:

«هو الحی الذی لایموت

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

بازگشت همه به سوی اوست

در کمال تأسف باخبر شدیم «محمدرضا گلی‌زاده از مدیران باسابقه رادیو قرآن و همسر ایشان» دار فانی را وداع گفتند.

آن فاضل ارجمند مدیر رادیو تلاوت در ‌سال‌ ۱۳۹۱ و مدیر پخش و تولید برنامه‌های قرآنی و همچنین مدرس و کارشناس ارزیابی برنامه‌های رادیویی بود.

مرحوم گلی‌زاده منشاء خدمات ارزشمند زیادی بوده است که از سوابق ارزشمند ایشان می توان به دبیر کمیته ارزیابی شبکه های رادیویی،دبیر کنفرانس بین المللی رادیوهای قرآنی و اسلامی،نویسنده ۸جلد کتاب و ۳ جلد کتاب آماده چاپ، مسئول کمیته بحران رادیو قرآن و سلامت، مدیر پخش، تولید و مدیر اجرایی رادیو ورزش و رادیو سلامت اشاره کرد.

تقدیر رهبر معظم انقلاب از برنامه "آیات و بیانات" رادیو قرآن به تهیه کنندگی ایشان در سال ۸۲ نیز از نقاط درخشان دوران فعالیت آن مرحوم در رادیو به شمار می رود.

اینجانب رحلت آن مرحوم را به خانواده و تمامی همکارانم در رادیو تسلیت گفته و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و برای روح آن عزیز سفر کرده، علو درجات و حشر با ارواح طیبه صالحان و  ائمه‌اطهار علیهم‌السلام را مسئلت دارم.»