برنامه همای رحمت به تهیه کنندگی موسی نظری از سه شنبه تا پنجشنبه 5 تا 7 مرداد ماه ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 11 و 30 دقیقه از آنتن رادیو سلامت روی آنتن می رود.

به گزارش مرور نیوز، موسی نظری، تهیه کننده برنامه همای رحمت در این باره توضیح می دهد: برنامه همای رحمت هم صبح و هم عصر پخش می شود. من و مرتضی میلانی تهیه کننده بخش عصرگاهی این برنامه هستیم که از ساعت 17 تا 20 روی آنتن رادیو سلامت می رود. این برنامه ویژه دهه امامت و ولایت است و در قالب یک جنگ شاد تقدیم شنوندگان می شود. برنامه "همای رحمت" شامل بخش های متفاوت است. اما ویژگی اصلی برنامه پرداختن به خصوصیات امام علی (ع) از ابعاد مختلف است.

وی ادامه می دهد: ما در این برنامه صحبتی با خیرین حوزه سلامت داریم. کتاب های این حوزه را معرفی می کنیم. طنز و دعوت از مهمان، بخش های دیگر برنامه را شکل می دهد. در مجموع درصدد هستیم برنامه رنگ آمیزی خاصی برای مخاطبان داشته باشد. مسعود خواجه وند و زهرا عزیزی گویندگان و نیلوفر شهیدی نویسنده است.

مسعود حسنی، دیگر تهیه کننده برنامه همای رحمت در این باره می گوید: من به همراه محسن کریمی تهیه کننده بخش صبحگاهی برنامه همای رحمت هستیم که از سه شنبه تا پنجشنبه 5 تا 7 مرداد ماه ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 11 و 30 دقیقه پخش می شود. گلچهره زند و امیر زنده دلان مجری بازیگر این برنامه هستند. برنامه شامل بخش های نمایشی و طنز است.

وی در پایان می گوید: در بخش استند آپ کمدی به داستان های زندگی یک نفر به نام سید جعفر می پردازیم و او از دید و بازدیدهایی که عید غدیر دارد، تعریف می کند. به بیمارستان هایی که مزین به نام امام علی (ع) هستند هم می پردازیم. هر نیم ساعت بخشی به نام علی کیست پخش می شود که به معرفی شخصیت امام علی (ع) از ابعاد مختلف می پردازد. فضای برنامه شاد است و امیدواریم شنوندگان از شنیدن برنامه لذت ببرند.