لیست پخش فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «فضل الله بر دار»، «مدرسه پیرمردها»، «سرزمین بادها»، «سر پر از عسل»، «رالف خرابکار»، «شرط اول»، «شیوع»، «اون بالا می بینمت»، «پال هیزم شکن و بیب»، «الا و دوستان»، «فاتح کاداران»، «کریمر علیه کریمر»، «پرنده اسکاتلندی»، «فرزندان»، «غرور جنگجو»، «فانوس دریایی نهنگ ها»، «دامی و مقبره آخنتوت»، «خانواده فوری»، «کونگ، جزیره گمشده»، «فرودگاه»، «یک تابستان پر هیجان»، «زیر بام های شهر»، «اسب های سرکش»، «قهرمان واقعی»، «ژاپن ده سال بعد»، «راز اسپنسر»، «زیر صفر»، «امین و اکوان»، «دایناسور خوب»، «دزد و پری ۱»، «دزد و پری ۲»، «تک تیرانداز»، «بی بی چلچله»، «غریبه» و «خسیس» پنج‌شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

**** شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «فضل الله بر دار» به کارگردانی «محمدرضا ورزی»، پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

«فضل الله بر دار» روایتی از مجاهدت مردی در عصر مشروطیت است که برای ایجاد مشروطه ای مشروع و افشای نفوذ بیگانه به قانون اساسی ایران، جانش را در این راه داد. فضل الله بر دار شد تا حقیقت افشا شود. تا انحرافی که در انقلاب مشروطیت، مسیر جنبش ملت ایران را از هدف دور نمود را بر ملا سازد و در تاریخ ثبت کند.

امیر دژاکام، محمد مطیع، اتابک اعظم، شهرام عبدلی، رضا رویگری، تینا پاک روان، زنده یاد جمشید مشایخی، زنده یاد حسین محب اهری، اکبر عبدی و محمدرضا شریفی نیا در فیلم تلویزیونی «فضل الله بر دار» هنرنمایی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» به کارگردانی «سیدعلی سجادی‌حسینی»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم خواهیم دید: پسران یک پیرمرد به نام پاک نهاد (عمو سبیلو) برای به دست آوردن اموالش او را در یک آسایشگاه سالمندان پنهان می کنند که ناگهان بچه ها متوجه می شوند عمو سیبیلو زندانی شده و با همراهی چند پیرمرد دیگر به دنبال نقشه برای فراری دادن او هستند که ...

سعید پورصمیمی، اکبر عبدی، مهدی فتحی، گوهر خیراندیش، جعفر بزرگی، جمال اجلالی و علیرضا رئیسی در فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» ایفای نقش کرده اند.

**************************************************

**** شبکه دو سیما

انیمیشن سینمایی «سرزمین بادها» به کارگردانی «سرجیو مانفیو»، پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ‌۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: مادام کلاغوویچ با ربودن چرخ تولید باد تصمیم دارد سرزمین بادها را نابود کند، و راه را برای رسیدن به اهداف نادرست خود هموار کند. قهرمانان ما با کمک هم می خواهند جلوی او را بگیرند و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «سر پر از عسل» به کارگردانی «تیل اسویگر»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این فیلم با بازی کلیر فورلانی، امیلی مورتیمر و گرتا اسکچ درباره آمادئوس دامپزشکی بازنشسته است که پس از مرگ همسرش مارگارت، پسرش نیک متوجه حواس پرتی او شده و آمادئوس را با خود به خانه اش می برد. سارا، همسر نیک، نمی تواند با کارهای آمادئوس کنار بیاید و مدام با آمادئوس دعوا دارد و این دعواها باعث می شود که نیک تصمیم بگیرد آمادئوس را به آسایشگاه ببرد.

**************************************************

انیمیشن سینمایی «رالف خرابکار» به کارگردانی «ریچ مور و پیل جانسون»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۷:۴۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: رالف، شخصیت بد یک بازی قدیمی کامپیوتری است که دلش می خواهد، مثل شخصیت خوب بازی، فیلیکس، یک قهرمان محبوب باشد. اما مشکل اینجاست که قانون دنیای بازی ها این اجازه را نمی دهد.

**************************************************

فیلم سینمایی «شرط اول» به کارگردانی «مسعود اطیابی»، شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱:۲۵ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

فیلم قصه فردی به نام بهرام را روایت می کند که در یک حادثه، دچار مرگ مغزی می شود و با یک معجزه دوباره به زندگی برمی گردد.

اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، سیروس گرجستانی، نگار فروزنده و الناز شاکردوست در فیلم سینمایی «شرط اول» ایفای نقش کرده اند.

**************************************************

**** شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «شیوع» به کارگردانی «استیون سودربرگ»، پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم با بازی مت دیمون و جود لا خواهیم دید: بیماری ناشناخته ای که از یک ویروس مرگبار به وجود آمده، از لندن آغاز می شود و به سرعت در تمام جهان باعث بیماری هزاران نفر می شود. سازمان غذا و دارو در اذهان عمومی گناهکار شناخته می شود اما کاری از دست کسی بر نمی آید و در نهایت خبرنگاری که به دنبال حقایق بوده دستگیر و به ۲۰ سال زندان محکوم می شود.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «اون بالا می بینمت» به کارگردانی «آلبرت دوپونتل»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آلبرت دوپونتل و لورنت لافیت آمده است: نوامبر ۱۹۱۸ است و دستوراتی مبنی بر آتش بس و پایان جنگ به سربازان اعلام شده، ستوان پرادل که منافع خود را در ادامه جنگ می بیند به چند تن از سربازان خودی شلیک می کند تا دشمنی و جنگ تا حد امکان ادامه یابد. ادوارد در این بحبوحه آلبرت میلارد را که در گودالی گرفتار شده نجات می دهد اما خود به سختی از ناحیه دهان و چانه مجروح می شود. ادوارد که از خانواده ای مشهور و ثروتمند است اما از استبداد حاکم بر خانه پدری ناراضیست و به هنر و نقاشی علاقه دارد اسم خود را در میان کشتگان جنگ وارد می کند و در گوشه ای به تنهایی زندگی می کند. میلارد که خود را مدیون ادوارد می داند با او می ماند و به او کمک می کند.

**************************************************

**** شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی «پال هیزم شکن و بیب» به کارگردانی «لوئیز رز»، پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان آمده است: تراویس و خواهر کوچکش ویتنی قرار است که به مزرعه پدربزرگش بروند آنها در آنجا مجسمه های پال هیزم شکن و گاو آبی او را در جاد می بینند و در موردش صحبت می کنند. باب و نورمن افراد سودجویی هستند که می خواهند املاک مردم را به دست بیاورند و زمانی که می بینند مردم راضی به فروش املاکشان نیستند دست به هیپنوتیزم مردم می زنند باب و نورمن بیب را پیدا کرده اند و در نمایشگاه برای جمع کردن مردم دور هم او را به نمایش گذاشته اند تا بتوانند همه مردم را یکجا هیپنوتیزم کرده و املاکشان را از چنگشان خارج کنند.

**************************************************

فیلم سینمایی «الا و دوستان» به کارگردانی «تانیلی ماستونن»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۹ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ارو میلونوف، کری کتونن و فرجا تیجونسالو آمده است: الا و چند شاگرد دیگر در مدرسه‌ای معمولی اما صمیمی و با معلمینی مهربان و دلسوز مشغول تحصیل هستند، اما مردی ثروتمند برای تأسیس پیست اتومبیل‌رانی تصمیم می‌گیرد مدرسه آنان را خراب کند.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «فاتح کاداران» به کارگردانی «راجش ام سیلوار»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ویکرام، آکشارا حسن و ابی حسن خواهیم دید: پزشکی به نام واسو و همسرش، آیتر در شهری از کشور مالزی منتظر به دنیا آمدن فرزند خود هستند. واسو به خاطر این که بتواند روزها پیش همسرش باشد، تقاضای شیفت شب بیمارستان را داده است. در شب اول کارش با مردی به نام ناندا که برادرش در بیمارستان بستری است و می خواهد او را از بیمارستان ببرد درگیر می شود و اجازه این کار را به او نمی دهد. اما پس از بازگشتش به خانه ناگهان به شدت مجروح و بیهوش می شود و همسرش گروگان گرفته می شود. ناندا با واسو تماس می گیرد و  می گوید شرط آزادی همسرش تحویل مرد مجرم است.

**************************************************

**** شبکه نمایش

فیلم سینمایی «کریمر علیه کریمر» به کارگردانی «رابرت بنتون»، پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی داستین هافمن، مریل استریپ، جین الکساندر، جاستین هنری و هاوارد داف خواهید دید: مردی که به تازگی از همسرش جدا شده، سعی می‌کند به تنهایی از پسرش مراقبت کند، در حالی که باید در دادگاه هم برای گرفتن سرپرستی او بجنگد.

**************************************************

فیلم سینمایی «پرنده اسکاتلندی» به کارگردانی «داگلاس مکینون»، پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی جانی لی میلر، مارون کریستی و بیلی بوید؛ برهه‌ای از زندگی گریم اوبری، دوپرخه سوار اسکاتلندی است که توانست برای دو مرتبه عنوان قهرمانی رکورد یک ساعته مسابقات دوچرخه‌سواری را از آن خود کند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «فرزندان» به کارگردانی «یاسر طالبی»، پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: زندگی بی‌دغدغه یعقوب و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی‌خبری از تنها پسرشان فرخ که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است دگرگون می‌شود. یعقوب در پی یافتن نشانی از پسرش به یونان سفر می کند و با کمک دختری به نام لئو جستجوی خود را آغاز می کند اما هر جا را جستجو می کند اثری از فرخ نمی یابد. لئو که عاشق فرخ است از درد تنهایی خود از زمانی که والدینش را در جنگ بوسنی از دست داده برای یعقوب طی نامه ای می نویسد و اعتراف می کند که چون به خاطر عشق فرخ تازه معنای زندگی خانوادگی را فهمیده بود نمی خواسته که فرخ به همراه او به ایران بازگردد اما ...

حسن رستمانی و حسین میرزاقلی در فیلم تلویزیونی «فرزندان» بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «غرور جنگجو» به کارگردانی «جانایا بلک»، پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آلیجاح آدامز، مایک آدامز و باکاری الکساندر خواهیم دید: دیلان مربی بستکبال است و تیم وریورز را دارد همسرش لورا نیز باردار است. تایوان یکی از بچه های تیم مشکلات زیادی دارد و مادرش هم اعتیاد دارد و مایک یکی از بچه ها که خانواده ثروتمندی دارد مدام با وی درگیر می شود که دیلان مانع می شود و به آنها یادآوری می کند که باید با هم دعوا نکنند و کار را تیمی جلو ببرند. مایک به خاطر پدرش همیشه می خواهد که خودش را در تیم نشان بدهد و همین باعث ناراحتی دیلان است. مادر تایوان او را مجبور می کند که با تیم دیگری که مربی اش استونی است قرار داد ببندد.

**************************************************

فیلم سینمایی «فانوس دریایی نهنگ ها» به کارگردانی «جراردو الیوارز»، پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ماریبل وردو و جاکویین فوریل آمده است: بتو مرد جوانی است که عاشق اورکاها یا نهنگ های قاتل است. او پس از از دست دادن خانواده اش در یک تصادف به کلبه ای در کنار ساحلی در آرژانتین می رود که در آن اورکا ها فراوانند. البته از طرف محیط زیست نزدیک شدن به نهنگ ها ممنوع است و مسئولین تلاش می کنند بتو را از این منطقه دور کنند اما موفق نمی شوند. تا اینکه مادر جوانی که پسرش به اوتیسم مبتلاست برای اینکه پسرش به اورکاها علاقه نشان داده به امید بهبود او از اسپانیا به آرژانتین می آید تا شاید بتو و نهنگ ها بتوانند به پسرش کمک کنند.

**************************************************

فیلم سینمایی «دامی و مقبره آخنتوت» به کارگردانی «پیم ون هووه»، پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جولیان راس، یحیی گایر و رولاند فرنهوت خواهیم دید: دامی پسری جوان است که می خواهد به مصر سفر کند تا بتواند مقبره پدری اش را پیدا کند اما مشکلات بر سرراهش قرار می گیرد که ...   

**************************************************

فیلم سینمایی «خانواده فوری» به کارگردانی «سین آندرس»، پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی مارک واهلبرگ، رز برنی و ایزابلا مونر؛ درباره زوج جوانی به نام پیت و الی واگنر است که در زندگی مشترکشان احساس خلاء عاطفی می کنند و از سویی نیز به دلیل سن بالا تمایلی به بارداری و بچه دار شدن ندارند، تصمیم می گیرند تا به مرکز مراقبت از بچه های بی سرپرست مراجعه کرده و کودکی را به فرزندی قبول کنند.

**************************************************

فیلم سینمایی «کونگ، جزیره گمشده» به کارگردانی «جوردن رابرتز»، پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی تام هیدلستون، ساموئل جکسون و بیر لارسون خواهید دید: در سال ۱۹۷۳ ارتش آمریکا در جنگ ویتنام ناموفق و شکست‌خورده در حال آنجاست. اما در این شرایط مردی به‌نام بیل راندا تصمیم دارد در یک پروژه اکتشافی خود و همراهانش را به یک جزیره ناشناخته به‌نام جزیره جمجمه برساند چون معتقدند این جزیره به دلیل عدم ارتباط با دنیای بیرون می‌تواند اسرار زیادی از دنیای وحش داشته باشد.

**************************************************

فیلم سینمایی «فرودگاه» به کارگردانی «جورج سیتون»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جورج کندی و برت لنکستر خواهید دید: مل بیکرزفلد مدیر فرودگاه بین‌المللی و پرترافیک لینکلن است که گرفتار کولاک شدید برف شده و تمام تلاش خود را می‌کند تا فرودگاهش بر روی پروازها بسته نشود اما ...

**************************************************

فیلم سینمایی «یک تابستان پر هیجان» به کارگردانی «فرانسیس لکلرک»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی پاتریک روبیتیل، پیر لوک فانک و ژاسینته لاگو خواهیم دید: تعدادی از دانش آموزان ۱۲ ساله در تابستان با تیم بیسبال مدرسه دچار مشکل شده؛ مجبور می شوند در آن شرکت نداشته باشند. مدرسه که به دلیل کمبود امکانات شرایط تشکیل تیم دیگری را ندارد؛ دانش آموزان را تشویق به شرکت در اردوی تابستانی می کند. مارتن که یکی از این دست دانش آموزان است، به دلیل علاقه وافر به بیسبال از این موضوع سرخورده شده است؛ سرانجام چاره جویی پدرش او را کمک می کند تا باری دیگر به بیسسبال بپردازد. پدر مارتن تیمی دیگر تشکیل داده؛ در نهایت آنها را به مسابقه با تیم مدرسه دعوت می کند تا ...

**************************************************

فیلم سینمایی «زیر بام های شهر» به کارگردانی «اصغر هاشمی»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم داستان اسد است که نه ماه و نه روز است با نامزدش شکوه، دنبال خانه می گردند، بالاخره با خبری خوش، از طرف برادرش امیدوار می شود. خانم تاجبخش خانه ای قدیمی برای اجاره دارد. اما مستاجر قبلی خانه مردی است با هفت سر عائله که قصد ندارد به این سادگی ها خانه را تخلیه کند و ...

ایرج طهماسب، علیرضا خمسه، جمشید اسماعیل خانی، گوهر خیراندیش، مهوش افشارپناه، عاطفه رضوی، اسماعیل داورفر و رضا بنفشه خواه در فیلم سینمایی «زیر بام‌ های شهر» هنرنمایی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «اسب های سرکش» به کارگردانی «لورا د کلرمون تونر»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۵ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی ماتیاس اسخونارتس و بروس درن آمده است: رومن کولمن یک مجرم سابقه دار و خشن است که به دلیل اعمال خشونت نسبت به خانواده اش در زندان به سر می برد. او و چندین مجرم دیگر قرار است در یک مزرعه رام کردن اسب های وحشی شروع به کار کنند. کلمن به این کار توجه نشان می دهد و قرار است یک اسب بسیار وحشی و رام نشدنی را رام کند. او رفته رفته موفق می شود به این اسب سرکش نزدیک شود و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «قهرمان واقعی» به کارگردانی «راجکومار سانتوشی»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۷ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی شاهد کاپور و الینا دکروز خواهیم دید: ویشواس رائو، جوانی است علاقمند به هنرپیشگی است اما مادر وی دوست دارد که ویشواس یک پلیس وظیفه شناس می شود و در این لباس به مردمش خدمت کند. ویشواس نیز ظاهرا به بمبی می رود که پلیس شود اما در واقع با کمک آشنایانی که دارد تلاش می کند برای نقش بازی کردن با کمپانی های فیلمسازی آشنا شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «ژاپن ده سال بعد» به کارگردانی «آکیو فوجیمورا و چی هایاکاوا»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جون کونیمورا، هانا سوگیساکی و چیزورو ایکواکی؛ پنج داستان کوتاه از آینده ژاپن و حضور تکنولوژی و امکانات دیجیتال در زندگی مردم را نشان می دهد که چگونه این تکنولوژی نه تنها موجب رضایت بیشتر نشده بلکه فقط موجب کنترل یا اسارت بچه ها و زندگی پر از افسردگی سالمندان شده است.

**************************************************

فیلم سینمایی «راز اسپنسر» به کارگردانی «پیتر برگ»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی مارک والبرگ و وینستون دوک آمده است: اسپنسر یک ماموری پلیس است که وقتی متوجه می شود مافوقش از قوانین تخطی کرده و زمینه های فساد را فراهم آورده به وی حمله می کند و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. این موضوع باعث می شود که به مدت پنج سال زندان برود. او پس از آزادی از زندان قصد دارد به شهر دیگری نقل مکان کند اما وقتی متوجه می شود که یکی از افسران پلیس پاک دست، متهم به قتل یکی از مقامات فاسد پلیس شده و خانواده اش تحت فشار هستند؛ تمام سعی خود را می کند که پاکدستی همکارش را که وی نیز کشته شده است، اثبات کند اما ...

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «زیر صفر» به کارگردانی «لوئیس کوئیلز»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی خاویر گوتیه‌رس آلبارس، کارا الخالده و پاتریک کریادو؛ درباره یک ماشین حمل و نقل زندانیان است که در جاده‌ای متروکه مورد حمله وحشیانه عده‌ای قرار می گیرد. در این میان مارتین، پلیسی که رانندگی ماشین را برعهده دارد، زنده مانده و تلاش می کند موقعیت خود را حفظ کند که ...

**************************************************

**** شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «امین و اکوان» به کارگردانی «زحل رضوی»، پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: امین و اکوان به شهر جدیدی می روند تا زندگی تازه‌ای را شروع کنند. امین آرایشگر خوش‌قلب و مهربانی است. اما اکوان آدم طمع‌کاری است که حاضر نیست با تلاش و زحمت پول به دست آورد و از دوستی با امین سوء استفاده کرده و ...

**************************************************

فیلم سینمایی «دایناسور خوب» به کارگردانی «پیتر سون»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: آرلوی جوان، کوچک ترین فرد یک خانوادۀ پنج نفره است. او دایناسور ترسویی است و خیلی دوست دارد بر ترس خود غلبه کند. روزی بر اثر یک حادثۀ تلخ و ناگوار پدرش را از دست داده و آب‌های خروشان سیل، او را کیلومترها از خانه دور می‌کند. آرلو در راه بازگشت به خانه، با یک پسر بچه (انسان اولیه) آشنا می‌شود و سفر ماجراجویانه‌ای را آغاز می‌کند تا با ترس‌هایش کنار آید...

**************************************************

**** شبکه امید

فیلم سینمایی «دزد و پری ۱» به کارگردانی «حسین قناعت»، پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: آقای ابطحی پیرمرد نظامی بازنشسته ای است که به درخواست دخترش نوشین که در شرایط اضطراری قرار گرفته اداره مهدکودکش را برای یک روز قبول می‌کند. بچه‌های مهد که تصور می‌کنند او جایگزین مربی دوست داشتنی شان شده، او را در مخمصه‌هایی می‌اندازند که ...

بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی، رامین ناصر نصیر، نادر سلیمانی و نگین معتضدی در این فیلم بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «دزد و پری ۲» به کارگردانی «حسین قناعت»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم روایتگر داستان ماجراهای عجیب یک پدر است که به نوعی خود را دانشمند فرض می‌کند. او مدعی شده که قرص‌هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان از جایی آغاز می‌شود که دو دزد بچه‌هایی را می‌ربایند و این قرص‌های معجزه‌گر باعت ایجاد اتفاقاتی جذاب و بامزه در فیلم می‌شوند ...

بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی، مرتضی زارع، نادر سلیمانی، مهدی تارخ، نگین معتضدی، شقایق فراهانی، امیرحسین صدیق، ارژنگ امیرفضلی، رامین ناصرنصیر و افشین سنگ چاپ در فیلم سینمایی «دزد و پری ۲» به هنرمندی پرداخته‌اند.

**************************************************

**** شبکه افق

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی «کار اندریوس»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی سایاکا آکیموتو، چاد مایکل کالینز، تام برنگر و امیلی تننت خواهید دید: بکت تک تیرانداز نیروهای ویژه پلیس به قتل یک مقام بلند پایه خارجی متهم می شود. حالا او و پدرش توماس بکت باید از توانایی هایشان برای فرار از دست نیروهای فاسد سی. آی. ای استفاده کنند که ...

**************************************************

فیلم سینمایی «بی بی چلچله» به کارگردانی «کیومرث پوراحمد»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مجید با مادرش در خانه ناپدری، که دائم او را می آزارد، زندگی می کند. مجید مخفیانه سوار کامیون جواد آقا می شود، اما جواد آقا او را سرزنش می کند و گوشمالی می دهد. مجید به جواد آقا کینه می ورزد و عهد می کند که او را بکشد. برای آماده کردن خود نزد پهلوانی شاگردی می کند و در اوقات فراغت برای درختی درددل می کند. جواد آقا متوجه کمبودهای عاطفی مجید می شود و در اندک مدتی رابطه ای عمیق میان آن دو برقرار می شود. مجید که ناپدری اش او را در کارگاه چوب بری به کار گمارده است از خانه می گریزد و از جواد آقا می خواهد که او را به عنوان پسرخوانده از ناپدری اش بخرد اما.....

زنده یاد داوود رشیدی، علیرضا شجاع نوری و آرش میراحمدی در فیلم سینمایی «بی بی چلچله» بازی کرده اند.

**************************************************

**** شبکه شما

فیلم تلویزیونی «غریبه» به کارگردانی «بهادر اسدی»، پنج‌شنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: بابک و دانیال دو دوست صمیمی که جویای کار هستند به پیشنهاد نامزد بابک، قرار می ‌شود در خانه سالمندان مشغول به کار شوند. یکی از افراد این خانه به نام رحمت که خود را سالمند نشان می ‌دهد، با ساکن شدن در خانه سالمندان مدعی می‌ شود که در زیر یکی از اتاق ‌های این خانه گنجی پنهان است و او نقشه آن را دارد و این موضوع را با دانیال در میان می‌ گذارد و همه سالمندان به نحوی از این موضوع مطلع می ‌شوند. در این میان کبیری که خود را صاحب این ملک می‌ داند سعی می‌ کند با توسل به زور این خانه را تصاحب کند اما با مقاومت خانم گوهری مسئول خانه و سالمندان مواجه می‌ شود. گوهری به سفر زیارتی می‌ رود. رحمت و دیگر افراد خانه از فرصت استفاده کرده و به سراغ محل گنج می‌ روند. اما ...

عباس جمشیدی، مهرداد نیکنام، سوسن پرور، ناصر گیتی‌جاه و شهاب تیموریان در این فیلم بازی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «خسیس» به کارگردانی «احمد کاوری»، جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

این فیلم قصه فردی به‌نام صابر رفعتی است که مرد خسیسی است. او در آستانه ورشکستگی قرار دارد در این حین وی تصمیم می‌گیرد با کمک پسرش امید ۵۰ میلیون تومان به فرزند کوچکترش آیدین کمک کند تا برایش کار کند اما پول به سرقت می‌رود....

اکبر عبدی، زویا امامی و بهشاد شریفیان بازیگران این فیلم هستند.