یزدان عشیری طی حکمی از سوی محمد حمزه زاده به مدیریت روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری منصوب شد.

به گزارش مرورنیوز، یزدان عشیری از منتقدان و نویسندگان سینمایی و فعالان حوزه ارتباطات و رسانه طی حکمی از سوی محمد حمزه زاده قائم مقام رئیس حوزه هنری و مدیرعامل موسسه سوره سینمای مهر به سمت مدیر روابط عمومی و ارتباطات رسانه ای سازمان سینمایی حوزه هنری منصوب شد.

عشیری از چهره های شناخته شده در عرصه فرهنگ و هنر و سینماست که تاکنون مسئولیت های زیادی در زمینه های مختلف فرهنگی و سینمایی داشته و به تازگی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را پشت سر گذاشته  است. وی مدیریت روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم فجر طی دوره های سی ام و سی یکم، مدیریت روابط عمومی پنج دوره جشنواره فیلم مقاومت و دفاع مقدس و مدیریت روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران و مرکز هنرهای نمایشی کشور را نیز در کارنامه دارد.عشیری همچنین، نویسنده فیلمنامه فیلم های سینمایی«زیستن»و «خاک سرد» است و فیلم نامه سینمایی سرزمین را نیز آماده ساخت دارد.
متن حکم نامبرده به این شرح است:
 جناب آقای یزدان عشیری
نظر به تعهد و تجارب گذشته شما، به موجب این حکم به سمت مدیریت روابط عمومی موسسه سوره سینمایی مهر منصوب می‌شوید. با توجه به موقعیت اثر گذار و نقش حساس و تعیین کننده موسسه سینمایی در موفقیت کلی حوزه هنری در افق 1397، توقع دارم تلاش های شما، سینمای حوزه هنری را در تحقق آرمان‌ها و خواسته‌های بزرگمان یاری کند.
توفیق روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم.