تصویربرداری فیلم کوتاه گداز به نویسندگی و کارگردانی داوود پورحمزه به پایان رسید.

به گزارش مرور نیوز، تصویربرداری فیلم کوتاه گداز به نویسندگی و کارگردانی داوود پورحمزه به پایان رسید و وارد مرحله تدوین شد.

داستان «گداز» که براساس طرحی از نهال دامیار نوشته شده درباره داستان زندگی بهمن است که در کارگاه ریخته گری کار می کند و توسط چند نفر از همکارانش به ماندن در محل کار و پیوستن به آنها برای خوشگذرانی ترغیب می شود و هر بار بعد از رفتن به خانه شاهد اتفاقاتی است که باعث می شود تا او به همکارانش سوظن پیدا کند.

آرزو عباسی تهیه کنندگی این فیلم کوتاه را بر عهده دارد و مهرداد میرزااحمدی، میلاد فرج زاده، پیام شهرتی، هادی فردی و محمد موسوی بازیگران «گداز» هستند.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از : فیلمبردار: کیوان شعبانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرگس امیراصلانی، مدیر تولید: مجتبی ترکمان، صدابردار: مجید امینی، طراح گریم: شقایق برهمتی، طراح صحنه: پانیذ نادری، داوود پورحمزه، تدوین: محمدعلی حق پرست، دستیار صدا: امیرحسین کریمی، دستیار تصویر: پوریا خطیبی کیا، محمود رمضانی، علی حمیدی، منشی صحنه: زهرا عدالت‌خواه، عکاس: پانیذ نادری، مدیر تدارکات: بهراد رضایی و طراح پوستر: پانیذ نادری.