پخش فصل دوم مستند ترکیبی «جیوگی» از شنبه - چهارم دی ماه - در قالب پنجگانه‌ای هفتگی آغاز می‌شود و تا پایان زمستان ادامه دارد.

به گزارش مرور نیوز، این برنامه که هر هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه دو سیما پخش می‌شود، ترویج اراده‌های خلاق، تحلیل رویدادهای فرهنگی و اجتماعی، ارتباط بیشتر با مخاطب و فراگیرتر شدن پیام‌های برنامه را در دستور کار دارد.

در فصل دوم «جیوگی»، بخش‌ها و آیتم‌های جدیدی به برنامه اضافه شده و شب‌های هر هفته از برنامه با نام‌های «جیوگی باز» شامل گفت‌وگوی تعاملی با مهمان برنامه، «سبک جیوگی»؛ بررسی محور برنامه در یکی از مصداق‌های سبک زندگی، «میدان جیوگی»؛ مشارکت فعال حضار در روند برنامه، «جیوگی گپ»؛ گفت‌وگوی انتقادی با مهمان برنامه و «جمع جیوگی»؛ جمع بندی محتوای برنامه، پخش می‌شود.

این برنامه بیشتر نقد فرهنگی را مورد توجه قرار داده و موضوعات آن برگرفته از اتفاقات سال جاری (با تمرکز بر حوزه های فرهنگی و اجتماعی) خواهد بود.

فصل دوم برنامه «جیوگی» کاری است از گروه فرهنگی اجتماعی شبکه دو به تهیه‌کنندگی احسان کاوه و میلاد دخانچی که سردبیری و اجرای آن را میلاد دخانچی بر عهده دارد.